~Kapı açıldığında önümüzde Lisanın babasını gördük.Lisanın annesi mutfaktan bağırdı "Gelen kim?".Cevap gelmeyince yanımıza geldi.Lisanın babasını gördüğünde "John??"dedi.~
Sinirli bir şekilde Lisa ya dönerek "Bu herifin ne işi var burada?Sen mi çağırdın Lisa?dedi.
Lisanın babası o anda açıklama yapmaya çalışıyordu.Lisa endişeli bir şekilde "Hayır anne evinizi nasıl bulduğunu bile bilmiyorum."dedi.Lisanın annesi bağırarak "Defol git buradan!"dedi.Lisanın babası bir şeyler anlatmaya çalışırken yanına yaklaşıp ona 'İnelim' bakışını attım.
Derin nefes alarak benle apartmanın bahçesine indi.Bir oturağa oturduk.Hemen ona "Burayı nasıl buldun?Ve niye buraya geliyorsun?"diye sordum.Derin nefes alarak "Lisa küçükken alkol problemim vardı.Çok aşırı derecede bağımlıydım.Tedavi alıyordum ama onlar beni beklemeden taşındı ve ben onları uzun bir süre görmedim.Onları her yerde aradım ve izlerini bulunca hemen buraya geldim.Özür dileyecektim ama beni dinlemiyorlar."dedi.
Lisanın babası konuşuyor ben de onu dinliyordum.Katımıza baktığımda camda Lisa duruyordu.Bize bakıyordu.Benim ona baktığımı görünce gülümsemeye başladı.
Bende istemsizce gülümseyince Lisa nın babası "Senle çiçeğim güvende.Beni o gün çok profesyonelce kovdun."dedi.Cama bakarak "Ah...Nasıl da büyüdü...."dedi.Lisa babasının ona baktığını fark edince gülümsemesi kayboldu bir şeyler düşünmeye başladı ve perdeyi kapatıp gitti.Lisanın babas ı"Ne yapmalıyım?"diye sordu.
Derin nefes alıp "Bilmiyorum.Biraz zaman lazım.."dedim.Lisanın babası kalkarak "Tamam.Adın neydi oğlum?"diye sordu."Richard" diye cevap verdim.Elini omzuna koyup "Richard.Çiçeğime iyi bak.Bence sen onu güvende tutabilecek kapasitedesin."dedi.
"Merak etmeyin.Bana emanet Lisa."dedim.Lisanın babası bahçeden çıkıp gitti ben ise apartmana dönmeye karar verdim.Asansör açılınca oradan Lisanın annesi çıktı.Beni kenara çekip "Bak Richard.Hiç şakam falan olmaz.Lisa senle kalıyor ve John herifinin ona yaklaşmasını istemiyorum.Bunun dışında iyi birisin ve tanıştığımıza memnun oldum."dedi ve apartmandan çıktı.
Bu ne ya herkes aynı şeyi söyleyip duruyor.Asansöre binip katımıza çıktım.Olanları arkada bırakıp biraz eğlenmek istiyorum.Dairemize girince Paul ve Lisa yemeği bitirmiş çay içiyorlardı.Gülümseyerek "Ayılar bana da bıraksaydınız keşke" dedim.Paul tam bir şey diyecekken telefonun çaldı.Arayan patronumuzdu.Salona geçip telefona cevap verdim."Alo?" "Richard.Merhaba. Sizi Paul la 1 saat sonra odamda görmek istiyorum görevim var sizin için."dedi.
"Tamam Bay Cross.40dk ya ordayız."dedim.Mutfağa geri dönüp sandalyede oturan Lisa ya arkadan sarıldım.Paul gözlerini elleriyle kapatıp "Ayıp ya ayıp bari gitmemi bekleyin ya" dedi.Gülerek "Ay ne kıskançmışsın" dedim.Ve hemen unutmadan "Paul patron aradı.Evden çıkalım görevi varmış."dedim.Paul kalkarak "Tamam çıkalım."dedi.Pis pis sırıtarak "Sen bir çık" dedim.Paul gülerek odadan çıktı.Lisa gülmeye başladı.Eğilip onun kulağına fısıldayarak "Bu gece uyumamak ister misin?"diye sordum.Sırıtarak "Uyuyasım yok zaten merak etme bir şeyler yaparız."dedi.Fısıldayarak "Evet bir şeyler."dedim ve onun boynuna yapıştım.
Zevk aldığı belliydi.Ama ben uzatmadan çekildim.Lisa alayla "Tabii ki tahrik edip git hemen" dedi."Devamı gelecek bebeğim" diyerek odadan çıktım.
Paul kapıda beni bekliyordu. Gülerek "Tamam tamam geldim" dedim.Apartmandan çıkıp arabama bindik.Camları açıp yüksek sesle Flo Rida-Whistle şarkısını açtık.Yarım saat keyiften sonra binanın önüne varmıştık.
Arabayı park edip binaya girdik.Koridordan geçerken üzerimde bakışlar hissettim.O tarafa kafamı çevirdiğimde Louis bana bakıyordu.İçimden 'Of yine mi' dedim.Patronun odasına girdik.Koro halinde "Merhabalar Bay Cross" dedik.Kendimi ana okulunda hissettim.Bay Cross koltukları göstererek "Oturun."dedi.Bize ciddi bir şekilde bakarak "Son belgeselimiz derecelere girdi ve bence yaz bitmemişken yeni bir belgesel yapmamız doğru olur."dedi.
Hemen "Ama biz ayrıyetten tatile gidecektik."dedim.Kaşlarını çatıp "Evet biliyorum.Bu yüzden sizi sadece bir haftalığına göndereceğim ve geldiğinizde ek maaş veriden çünkü anlaşmamızda yaz boyunca sadece bir kez gitmeniz lazım.Kısaca ne dersiniz?"dedi.Paul a dönerek "Ne dersin Po?"dedim.Bana ‘po deme’ bakışını atarken ben içimden kahkahalar atıyordum.Paul ciddi bir şekilde "Bana uyar."dedi.Bende "Bana da uyar" dedim.
Patronla vedalaşıp binadan çıktık.Paul a bakarak "Acaba bu sefer nereye gideceğiz?"dedim.Paul gülerek" Çin olmasın yeter iskelet gibi dönerim."dedi.İkimiz gülerek arabaya bindik.Paul un apartmanının önüne geldiğimizde Melony yi gördüm fakat görmemiş gibi yaptım.Paulla vedalaşıp markete sürdüm.
Bu akşam Lisayla iyi bir zaman geçirmek istiyorum.İçki reyonuna yönelip şaraplara bakmaya başladım.Melo Vista adlı şarabı alıp sepete koydum.Çikolata reyonuna yöneldim.Oradan da çikolatalara bakmaya başladım.Elime geçen ilk bitter çikolatayı alıp sepete attım.Her şeyi kasada ödeyip evinin yolunu tuttum.
Koşarak binaya girdim ve yavaşça kapıyı açtım.Işıklar sönüktü fakat yatak odamızdan loş bir ışık geliyordu.Her adımla üstümdekileri yere atıyordum.Odaya girdiğimde Lisa üstüne mavi dantelli iç giyim vardı.Saçlarını kıvırcık yapmış beni bekliyordu.Beni gördüğünde yatağın kenarına oturup "Aşkım bir şeyler almışsın" dedi.Yanına oturarak "Evet" dedim.Çikolatadan bir bölümü ona yedirdim.
Elleriyle yavaşça bana dokunmaya başladı elleri çok sıcaktı.Belinden tutup Lisa yı kendime çektim ve tatlı dudaklarını ateşli bir şekilde öpmeye başladım.Ellerimi tutup göğüslerinin üzerine koydu.Kalkıp hemen pantolonumu çıkarmaya başladım.Ciddi bir şekilde "Bak beni gaza getirdim" deyip. Yatağa atladım.Lisanın üzerine çıkıp onun sütyenini çıkardım............Saat:5 ti çok yorgunduk.Balkona oturduk ve kahve içerek güneşin doğuşunu izlemeye başladık.
-İyi geceler size çanlarım evet cinsellik ekledim bugün çünkü gece yazdım yeni bölümü umarım beğenirsiniz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Przygodowe#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...