Bölüm 29 "Kaderlerin Birleşmesi"

787 38 0
                                    

-Arabayı çalıştırıp"Yardımına ihtiyacım var."dedim.Paul merakla"Nereye gidiyoruz?"dedi.Gülümseyerek"Gelince görürsün"diyerek gaza bastım.Araba durduğunda Paul kafasını camdan çıkardı ve gülerek"Mal daha önce desene heyecanlanıyoruz burada!"dedi.-

Anahtarımı çıkararak"Ne yani mal gibi gel Paul kuyumcuya gidiyoruz mu diyecektim?"dedim.Paul arabadan çıkarak"Yo gayet normal birşey"dedi.Arabadan çıkıp Paul la kuyumcuya girdik.

New-York un en iyi kuyumcalardan biri çalışıyor burada.Fiyatlar çok yüksek ama bu buna değer.Paul la tek taş yüzüklere göz atarken çalışan genç adam yanımıza yaklaştı ve gülümseyerek"Merhabalar.Yardım edebilir miyim?"dedi.

Yüzüklerden gözlerimi ayırmayarak"Evet."dedim.Daha sonra gence bakarak"Bugün evlenme teklifi edicem ve güzel birşey arıyorum"dedim.Genç gülerek"Tebrik ederim."dedi ve sözüne devam etti"Ne gibi birşey istiyorsunuz?"diye sordu.Şaşkınlıkla"Tam olarak bende bilmiyorum ama bonel birşey istemiyorum"dedim.Genç beni dinledikten sonra başka tarafa gidip bizi yanına çağırdı.Genç"Parmakları incemi?"diye sordu."18 takıyor"dediğimde Paul şaşkın bir şekilde bana"Nerden biliyorsun?"dedi.Ciddi birşekilde"Annemle parmakları aynı"dedim.

Genç yüzüklerin arasından beyaz altın kaplamalı,tek taş yüzük çıkararak"Buyrun bu olur mu?"dedi.Yüzüğü elime aldım ve Paul la incelemeğe başladım.Paul a bakıp"Nasıl sence?"diye sordum.Paul gülerek"Bilmiyorum ama kız olsaydım ne derdim acaba?"dedi.Ona bakıp cevabını bekledim.

Paul sesini inceltip kız gibi"Ay çok şekersin çok beğendim"dediğinde kendimi tutamayarak güldüm.Gence yüzüğü uzatarak "Alıyoruz"dedim.Genç gülümseyerek"Kutuyu da seçin beyefendi"dedi.Vitrinin aşağılarına bakarak kutulara baktım ve birtanesini işaret ettikten sonra genç o kutuyu aldı ve kasaya götürdü.Kasaya geçip ödemeyi yaptıktan sonra kuyumcudan çıktık ve arabama bindik.

Paul gülerek"Hadi beni eve bırak şimdi"dedi.Arabayı yarıyolda durdurup ciddi birşekilde"Çık lan dışarı terbiyesiz!"diye bağırdım.Paul un gözleri irileşti.

Oyunumdan çıkmayarak geri bağırmaya başladım"Çıksana mal!"diye bağırdım.Paul inanmış gibi olmuştu ve kapıyı açmaya başladı.Kahkah atarak"Kardeş ne malsın sen ya!!"diye bağırdım ve arabyı hareket ettirdim.

Paul arkasına yaslanıp"Mal okadar ciddi olursan"dedi.Müziği son ses açtık ve yolumuza devam ettik.Paul u evine bıraktıktan sonra kutuyu kot pantalonumun cebine koyup evime girdim.Lisa odamızda elbise seçme derdindeydi.Arkasından gelip sarıldım ve kulağına"Nasılsın bebeğim"dedim.Lisa birden bana doğru döndü ve"İyim bebeğim sen?"dedi.Aramızda iki santimetre vardı.Lisa beni baştan çıkarmayı çok iyi beceriyordu.Bu yüzden hayatımda sadece onu istiyordum.

Dudağına öpücük kondurup"Hayatım ben annemin yanına gidicem babam gelicek ya"dedim.Lisa gülerek"Peki peki"dedi.Lisanın arkasını sıkıp odadan kaçtım.

Lisa nın kahkaları evi sardı o an.Gülerek evden çıktım ve annemin evine ulaştım.Kapıyı tıkladım ve beklemeye başladım.Kapı açılınca küçük çocuk gibi sevinçten çıldırmıştım.Kapıyı açan babam oldu.

Sarılarak"Baba!"dedim.Babam gülerek bana sıkıca sarıldı.Eve geçince annemin mutlu yüz ifadesini görünce daha da mutlu oldum.Babamla kanepeye oturunca babam hemen"Seni çok özledim oğlum"dedi ve bana yeniden sarıldı.Gülerek"Bende seni baba"dedim.Annem huzurumuzu bozup"Bir kaç saat sonra nerede buluşucaz?"diye sordu.

Sarılmayı bırakıp anneme ve babama adresi verdim ve"Bayramlıkla gelin"dedim gülerek.Annem ve babam herşeyi onayladıktan sonra evden çıkıp geri Lisayla evimize döndüm.Eve girdiğimde kahkalar duyuluyordu.Merdivenden çıkıp kahkaların geldiği odaya girdim.Lisa ve annesi yatakta oturmuş şakalaşıyorlardı.Lisa nın annesine gülerek"Hoş geldiniz"dedim.Lisanın annesi gülerek"Meraba oğlum"dedi.Vov bana oğlum dedi.Morali pek iyi gibi.İlk görüşte bana sert bakış atıyordu.

......................2 Saat Sonra..................................

Resmi kıyafetlerle Lisa ve annesiyle evden çıktık.Arabaya oturunca cebimi elleyerek yüzüğü unutup unutmadığımı kontrol ettim ve unutmadığımı anlayınca arabayı çalıştırdım.

Restorana ulaşınca annemle babamın bir masada oturduğunu gördüm.Lisaya ve onun annesine arabadan çıkmaya yardım ettikten sonra annemle babamın oturduğu masaya gittik.Daha önce annemle babama Lisa nın babası olmadığını anlatmıştım bu yüzden mahcup edici sorular sormadılar.Annelerimiz şarap içerek şakalaşırken ben Lisa dan gözlerimi ayıramıyordum.Saçlarını toplamış dekolteli sarı elbise giymişti.Bana gülümseyişle bakan o mükemmel kahverengi gözleri beni bu dünyadan alıkoyuyordu sanki.

Tatlılar gelince ayağa kalktım ve küçük kaşıkla bardağıma hafifçe vurdum.Restorandaki olan bütün herkez bize bakınca ailelerimiz şaşkınlıkla bana bakıyordu.Hafif öksürdükten sonra gülümseyerek"Herkeze iyi akşamlar.Rahatsız ettiysem özür dilerim"dedim

.Lisa gülümseyerek bana bakmaya başladı.Lisanın gözlerinin en derinlerine bakarak konuşmaya başladım"Lisa,hergün senle o gün karşılaştığımız için Allah a şükrediyorum.Bilmiyorum sen olmasaydın ne yapardım?Seni çok seviyorum.Senin için canımı verebilirim.Kısaca....Hastalıkta ve sağlıkta,iyi ve kötü günde,ölüm bizi ayırana kadar,benimle olurmusun?"diyerek cebimden yüzük kutusunu çıkardım ve Lisanın yanına yaklaşıp diz çöktüm.

Macera BölgesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin