~ birbirimize mal mal bakmaya başladık birden onun bana yakınlaşmasını fark ettim.'Ne oluyor lan'~
Geri kafamı çekmeye başlarken Richard "Dur!Hareket etme!"dedi.
İçimden hemen 'Sapık çıktı galiba 'diye düşünürken,Richard fısıldayarak "Kafanda tarantula var" dedi.
Tam çığlık atacakken Richard ağzımı eliyle kapattı.Ele rağmen bağırmaya başladım "Aaaa!Çek şunu çeeek!" Ricard tarantulayı eline alıp "Bundan mı korkuyorsun?Baksana!"diyerek tarantulayı az daha gözüme sokacaktı yerimden kalkıp ağacın arkasına geçtim ve "Ya bıraksana şunu yaaa!Bide elini yıka sonra!!"dedim.
Richard göz devirerek "Doğayla iç içe tatil geçirmek için buradasın korkuyorsun ama daha tarantula ne ki burada nelere rastlayacağız biliyor musun?"
İçimden 'Rastlayacağız?Biz?Yani bu tarantula sapığı benle mi gelecek?'dedim."Ne olacakmış daha bay bilmiş?"dedim.
"Aslanlar,Timsahlar,Türlü Türlü Zehirli Böcekler..."Richard her maddeyi sayarken benim gözlerim büyüyordu.Bir an 'Güvenli beton şehirde mi kalsaydım?'diye geçirdim aklımdan.
"Neyse git elini yıka tarantulaya dokundun,resmen taciz ettin,git elini yıka da öyle otur yanımda" dedim.Richard gitmek yerine ellerini bana doğru uzatarak "Aaaaa!! Tarantulayı elledim aaaaa!!" diye bağırdı bana dokunmaması için kaçmaya başladım.
Çantamdan telsizin sesini duydum.Gülerek "Of oynaşma git elini yıka" dedim.Telsizi çantamdan çıkarıp."Efendim" dedim."Lisa yarın bizi çıkarttın burası örümceklerle dolu" dedi Rosa.Birden Harry telsizi alarak "Lan yarın kurtaracaksın dimi bizi acıktım ya" dedi.Derin nefes vererek “Bir şey olmaz zayıflarsın.” Diyerek güldüm.Fakat bir süre ses gelmeyince "Çalışacağım.."dedim.Harry "Tamam o zaman iyi geceler."dedi.
Gülümseyerek "Size de."dedim.Telsizi geri çantama koyduktan sonra Richard’ın gelmesini beklerken uyuya kaldım.
Gözlerimi açtığımda önümde sönük ateş vardı.Ayağa kalkıp "Richard?" diye seslendim ama bi ses gelmedi.Hiçbir şeyi anlamamıştım uyanmak için akarsuyun yanına gelip yüzümü yıkadım.Geri döndüğümde Richard,birkaç meyve ve su getirdi,beni bekliyordu.Onu gördüğümde çok sevindim nedense.
Masumca etrafa bakarken birden bana döndü."Benden kaçtın sandım" dedim neşeyle.Richard da "Ne kaçması saçmalama" dedi gülerek." "Peki dün akşam nerdeydin?" dedim.'Karı koca soruşturması gibi oldu keşke demeseydim' diye düşündüm.Richard ayağa kalkarak,"Kendi kampıma döndüm oradan birkaç şişe su alıp döndüğümde uyumuştun" dedi.Ve "Neyse hadi çabuk bu meyveleri bitirip arkadaşlarını kurtaralım kampımdan birkaç alet alıp gideceğiz" dedi.
Kafamı sallayarak meyveleri bitirdim ve kampın yolunu tuttuk.Bir süre sonra kampa vardığımızda kameraman grubu ile tanıştım bana pek sıcakkanlı davrandılar.Kürek ve küçük bombaları aldık kamptan çıkarken birkaç kişi Richard’a göz kırptı.'Bunlar galiba sevgili olduğumuzu düşünüyor..."diye geçirdim aklımdan.
Mağaranın önüne geldiğimizde herhangi bir engel olmadığı gördük ve mağaraya girdik.Çöken tavanın yerine geldiğimizde çantamdan telsizi çıkarıp "Hey arkadaşlar sizi kurtarmaya geldik birazdan şurayı patlatacağız 25 metre geri gitmeniz lazım" dedim."Tamam" cevabı gelince bombaları yerleştirip mağaradan çıktık.
Richard "Buyurun hanımefendi patlatın "diyerek düğmeye basma onurunu bana devretti.Mutlulukla düğmeye bastım.Patlama sesi geldikten sonra mağaraya girdik ve küreklerle taş yığınının ortasında yol açtık.Katy mutlulukla "O Lisa çok sağ ol!"diyerek bana sarıldı.
Arkasından Rosa,Kyle Harry çıktı.Harry "Vaov biz buradayken manita yapmışsın?"dedi. İçimden 'Ukala...'diye geçirirken Richard yanıma gelip "Ben bu ormanı iyi biliyorum benle akşam gezmeye çıkar mısın?"dedi.
-Evet arkadaşlar bu bölüm bukadar vote yapıp yorum yaparsanız sevinirim♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Bölgesi
Pertualangan#Wattys2015 Beton şehirde yaz tatilini harcamamak için ekvator ormanlarına arkadaşlarıyla gelen Lisa. Birgün onlar geziye çıkarken arkadaşlarının üzerine mağra çöküyor. Lisa arkadaşlarını kurtarmak için yardım ararken Richard adlı birini buluyor. Ac...