Martinus perspektiv
[Klockan 17.56]
Klockan e snart 18.00 och jag står vid skolgården. Väntar medans kyllan slår mitt ansikte. Vintern må vara förbi men de är fortfarande ca 0 c° på kvällen/natten.
Ser en tjej längre bort. Som en skugga men hon svänger över skolgården. Inte Melina då tänkte jag. Fan vad jag e dum. Kommer hon inte så går jag. Jag går, och ingen behöver märka att jag finns.
---
De har gått ett tag och klockan e nu 18.27. Jag har alltså stått här i snart 30 min. Ingen har syns till. Natten e klar och man ser månen med sina stjärnor. Jag önska jag var en stjärna. Men istället är jag ett av dom mörka molnen som finns på himlen.
---
Återigen ingen har syns till. Klockan e snart 18.50. De e bäst att jag går. De är bäst om jag försvinner. Så ingen behöver lida av att jag e så ful och värdelös. Jag vet att ett av tågen går 19.03 så de är bäst jag skyndar mig.
Ingen vill ha en så ful människa som mig. En människa som väger 36.4 kg. Ingen vill ha MIG. För jag är tjock, värdelös, dum, ful, meningslös, efterbliven, helt cp och HELT JÄVLA STÖRD!
Jag går med snabba steg mot stationen. Tår efter tår rinner ner. Jag har lämnat en lapp under en sten på bänken jag satt vid. Ifall hon skulle komma. Så kan hon läsa den. Så hon kan veta att hon var den ända som faktis betydde något för mig. Men de är ändå snart försent.
Mina steg på den lilla asfalterade gången för gående personer hade snart let mig hela vägen till stationen. En skylt aktik sak visar tiderna för tågen. Och mycket riktig ett tåg gick klockan 19.03 men var troligen försenat med 2-3 minuter.
Melina. Förlåt. Jag älskar dig. Och jag tror jag fallit för sig. Melina du e mitt allt och kommer alltid vara de. Jag sluter ögonen och mina tankar vänder mot henne. Underbara Melina. Snart slipper du mig. Behöver bara vänta på att tåget ska komma...
***
Martinus... ;( du skullr bara veta vem som kommer för å leta efter dig på skolgården...
BTW VI HAR NÅTT ÖVER 1K LÄSNINGAR!! Så stort för mig! Tack till alla som läst och läser!❤
Fick frågan om jag har snap. Jag har de heter camelia9803 ;))
OCH kom ihåg jag finns även om vi inte känner varandra så finns jag för varenda en av er❤
NU SKA JAG KÄKA PIZZA :)))
YOU ARE READING
Don't Eat... | M&M
FanfictionFörsta boken av Don't serien! Med m&m men främst Martinus! LÄSER PÅ EGEN RISK! Denna bok kan vara triggade för personer som redan har dåligt självförtroende och självkänsla! Är DU osäker på dig själv just nu läs inte! JAG VARNADE DIG!!! *** "Allt...