5.0 Melina Andersen, död.

359 10 2
                                    

BOK 2, DON'T SHOOT
KOMMER UT DEN 1 JANUARI

Melinas perspektiv:

Hej!
Jag fattar om ni är besvikna på mig. För om ni läser detta är jag antagligen död.
Jag försvunnit så ni inte ska behöva hitta min döda kropp.
Jag tog alla tabletter så jag kan ta mitt liv. Men oroa er inte. Jag älskar er även fast jag har varit en sådan börda.

I'm sorry mom and dad. I know i messed up bad.

Snälla glöm mig.
Ge all kärlek till Martinus
Marika
Och Marcus.
Dom 3 har varit riktiga vänner speciellt Martinus.
Ta hand om er.
Och förlåt för allt.

All kärlek
/ Melina.. (19 Juni )

---

Jag satt på flyget till Kanada. Flyget som skulle ta mig till Toronto. Något ingen vet är att jag har fått tag på en väninnan till min far och mor. Hon heter Clary och har sökt efter mig länge. Min familj är i en business. En farlig och smutsig än och jag är tydligen en viktig del i detta nu.

Jag tog min lilla handväska och hoppade ut från det inre sättet ut till gången så jag kunde gå på toaletten. Jag hade ändå ca 4 timmar kvar på planet att spendera. Jag öppnar den blåa förbackningen och tar ut den där "stickan". Nu eller aldrig, tänkte jag för mig själv.

---

"Vi är snart i Toronto. Snälla förberede er för landning." Hördes rösten och sen kom det på engelska. Då var jag här.

Melina Andersen dog i Sverige efter att tagit livet av sig.

Melina Santini föddes på nytt när hon landade i Kanada.

Martinus perspektiv:

"Marcus, Martinus och Marika kan ni komma ner?" Ropades en svag röst ner ifrån.

Jag går ut ur mitt rum och möter en lika chokad Marcus. Vafan håller på att hända nu? Vi går ner och möts av att mamma gråter tillsammans med Melinas mamma. Båda våra pappor är väldigt nere.

"Vad har hänt?" Frågar Marcus.

"Melina... hon är..."

"Vad fan är det med henne?!" Jag börjar tappa tålamodet från ingenstsns. Jag kan inte hantera min ilska.

"Melina är död."

Orden dom sa fick min värld att stanna. Nej hon kunde inte vara död. Min värld föll långsamt ihop.

"Vad hände!" Frågar jag argt.

"Polisen är ute och letar efter hennes kropp. Hon lämnade ett självmordbrev."

"Jag tror er inte! Inte förens jag får se hennes döda kropp i min famn!" Skriker jag och slänger ner mammas dyra vas. Brydde jag? Nej. Min livs kärlek var anatgligen död. Där sa jag det. Jag fucking älskar dig Melina. Varför? Varför lämnade du mig? Varför nu?

Hon kunde inte vara död.

Melina kunde bara inte vara död...

***

BOK 2, DON'T SHOOT KOMMER UT DEN 1 JANUARI!

;(( gråter typ för denna boken är slut. Melina är slut... eller?

Det kommer komma några bonus kapitlar! Ca 3 st!

BOK 2, DON'T SHOOT KOMMER UT DEN 1 JANUARI

TACK SOM FAN FÖR ALLT HOPPAS NI FÖLJER MED I BOK 2!

Rösta gärna!

Don't Eat... | M&MWhere stories live. Discover now