2.6 T-rex

429 11 1
                                    

Melinas perspektiv:

Jag ligger i Martinus famn och jag trivs där. Jag försöker att minnas vad som hände igår. Jag minns inget. Absolut inget.

"Martinus?" Säger jag lite tyst då han har grävt ner hans ansikte i min nacke.

"Mm" svarar han med huvudet kvar på samma ställe.

"Vad hände igår? Jag minns jag tog en drink från en kille och sen minns jag en som kalla sig för min pojkvän? Jag fattar inget. Jag minns inget typ." Säger jag och med ett ledsamt uttryck.

"Ehm.  jo jag eh.. I kinda saved your ass från ett äckel genom att säga att jag var din pojkvän."

"Oh okej." Det gjorde ont. Så ont i mitt hjärta. De lät som om han bah sa så menade inget.

"Men..." mer hann han inte säga förens min mage kurrade.

"Är du hungrig lovecake?"
Jag fnissar och nickar som svar och vänder mig om och möter hans perfekta ansikte.
"Kommer strax tillbaka." Säger han och lämnar mig ensam i sängen. 

Jag ställer mig upp och tar av kläderna jag haft på mig igår. Jag går mot Martinus garderob och tar en vanlig vit t-shirt. Tröjan var så mycket större än mig men jag gillade den. För den doftade Martinus. Jag tog på mig tröjan och la mig ner i sängen. Jag slöt ögonen och där låg jag halft sovandes.

---

"Melina, frukost" jag vänder mig om och möter dom perfekta ögonen. "Jag gillar att se dig i mina kläder" säger han med ett flin som man bara kunde tycka om.

"Jag gillar dina kläder" svarar jag och ser att Martinus ler och försöker dölja sin rodnad.

"Jasså det gör du.." säger han och lämnar små kyssar vid min käk linje upp mot örat. Jag kan inte rå för att stöna lätt. Det var som om han visste exakt vad jag ville ha. Jag ville ha han. "Jag skulle gärna vilja höra fler stön från din gulliga lilla mun" viskar han i mitt höra. Han nafsar på min öron snibb. "Men tyvärr så måste din mage få frukost annars orkar du inte med min T-rex..."

Jag kunde inte rå för att skratta. T-rex?! Seriöst t-rex! Bästa jag hört.

"Sätt dig upp och ät din macka med ost och gurka!" Säger han och ler mot mig. På btickan låg det 2 tallrikar med 2 mackor. Varsitt glass med juice. Just nu njöt jag bara av att vara här. Att bara vara i nuet...

***

Bah så ni vet Gretha dramat e inte över än ;))

Ondskefull? Ja :))

Snap - camelia9803 

TACK för alla röster och kommentarer ni e grymma❤❤

Don't Eat... | M&MWhere stories live. Discover now