2.8 Jävla Player!

421 11 0
                                    

Melinas perspektiv:

Allt vart suddigt. Smaken av salt nådde mina läppar och jag låg snart på golvet i en liten boll. Vad fan. Jag var aldrig tillräckligt. Det var hon. Det var alltid Gretha i hans ögon. Aldrig mig. Jag visste det. Jag var meningslös.

Jävla PLAYER!

Att jag var så dum. Att jag trodde på honom över huvudtaget. Allt han sagt var lögner och bilden visade allt.

Jag låg på golvet skakandes. Jag var så liten. Har aldrig kännt mig såhär. Jag ska aldrig låta någon in.

Jag samlar kraft för att titta på bilden en sista gång. Man ser att Gretha har ett grepp runt hans krage. Hans händer ligger på hennes höfter.

Hur? Hur kunde jag vara så blåögd?

"MELINA JAG ÄR HEMMA!"

Perfekt min morsa var hemma. Det kunde bara bli bättre. Jag hade ingen ork att svara.

Snart ryks dörren upp! Och in kommer min morsa.

"Nämen herregud gumman vad har hänt?" Hon lätt orolig. Jag svarar inte utan visar bara upp bilden. Hon kollar på bilden med en ledsam blick och sen mot mig. "Kom så går vi och lägger oss så fixar jag varm oboy och sätter på en film på din tv."

Där låg jag med 2 täcken och 4 filtar för jag frös. Jag frös för jag inte hade hans varma kropp mot min. Jag frös för hag inte låg i hans famn. Han har verkligen förstört mig. Detta är sista gången någon sviker mig. Med dom tankarna och tårar strömmandes ner för min kind föll jag enkligen ner i en djup sömn...

***

Martinus hur kunde du? Du förstörde henne så grovft ju!

Ett litet kortare kapitel för jag mst sova nu men aa ;) kommer nog uppdatera mer imon!

Snap - camelia9803

TACK för alla röster osv!!

Don't Eat... | M&MWhere stories live. Discover now