3.2 Första gången...

444 13 3
                                    

Detta kommer till största
del vara väldigt dirty

Melinas perspektiv:

Vi var nu ensamma. Helt ensamma i Martinus hus. Vi befann oss i hans rum. Jag satt på han säng. Jag var så sugen. Så jävla sugen. Jag ville ha honom. Nu var han bara min och ingen skulle imellan oss.

Han sätter sig brevid mig. Jag kollar på honom och möter hans ögon. Han tar mitt huvud i sina händer och lägger sin panna mot min. En kort sekund senare var hans mjuka underbara läppar mot mina. Varenda rörelse gav mig gåshud. Kyssen blir mer och mee intensiv. Det var nu eller aldrig, eller hur?

Han lägger mig försiktigt ner i sängen. Han var nu över mig. Kyssen övergår till kyssar vid min käke och några vid mitt nyckelben. Han händer låg och lurade vid min tröjas slut och snart drog han av den. Direkt efter tog han av sin tröja. Mitt finger rörde sig  långsamt ner över bröstet och vidare ner mot hans six-pack. Damn säger jag bah. Våra läppar möts varandra igen och nu bar det min tur o leka lite. Jag hade nu 'befälet' min kyss rörde sig mot hans höra jag viskade
"I want you.."
Jag kysste hans mage och bröstkorg. Små lätta stön av behag kom it från han gulliga mun. Sen vart det jag som låg längst underst igen. Han kysser mig på min tunna hud vid halsen. Då och då suger han till och det lämnas små märken. Jag andades mer häfigt nu.

Jag känner något som trycker mot mitt ben. Nu visste jag att han var redo. Och de var jag med.

Våra kläder låg på golvet helt huller om buller. Jag drog mina naglar på hans rygg.

"Jag ska ta det försiktigt." Säger han och jag nickar. Jag känner långsamt något trycka sig in i mig. Och vips var min och hans oskuld borta och jag var tacksam för han fick ta den. Ju mer vi körde ju snabbare blev det. Och skönare. Det slutade med att både han och jag kom.

Dirty delen är över!

---

Jag vaknar upp med hans armar runt mig. Jag tror faktis jag är kär. Så som han får mig att känna. Så han får mig att leva. Han gör mig till en bättre människa!

Sen kommer tänkarna från igår. Jag Melina Andersen hade förlorat min oskuld till världens finaste kille.

***

Ojoj.. d var väldigt stelt att skriva detta.

Vet ni vad boken har inte många kapitlar kvar.. ;(

MEN det kommer en uppföljare!

Snap - camelia9803

Tack för alla röster och kommentarer!

Don't Eat... | M&MDonde viven las historias. Descúbrelo ahora