Melinas perspektiv:
M
artinus och jag var ensamma hemma oss honom. Vi hade ätit frukost i hans säng. Sett på Narcos på Netflix och jag hade bara vart i hans famn.
"Jag tycker vi borde avsluta det vi påbörjade innan frukosten..." säger Martinus och lämnar en våt kyss på mitt nyckelben. Jag kan bara säga att jag fick gåshud.
Jag hade aldrig haft en nära relation med en kille förut. Vilket betyder att jag är oskuld.. Ska jag säga det till han? Men jag känner mig redo. Det var med han som skulle vara mitt första. Han skulle få äran att ta min oskuld. Men var jag redo nog?
"Vad tänker du på?" Frågar han och kysser mig på kinden. "Vänd dig om" jag gör som han säger. "Vad tänker fina du på nu?"
"Jag har aldrig gjort det."
"Inte jag heller men det är med dig jag vill ha det." Svarar han och det lättade mig. "Vi behöver inte om du inte vill. Jag kan vänta tills du är redo."
Fan vad svag han gör mig. Han får mitt hjärta att smälta med ett ända ord.
"Bra för då väntar vi sa jag."
---
Det var dags för mig att röra mig hem åt. Martinus familj skulle på middag. Däe bland annat Grethas familj skulle vara. Men Martinus sa att han skulle hålla sig borta från henne. Men tanken på att jag inte var för bra för han var fortfarande i huvudet, och drev mig till galenskap.
Jag litar på honom nu.
---
Jag kliver in i mitt rum. Jag har fortfarande på Martinus tröja. Jag tänker aldrig ge tillbaka den. För jag vill alltid ha något som doftar som han. Det gör mig lugnt.
Jag bestämmer mig för att ta en dusch men först sätter jag mobilen på laddning då den nästan var helt död. Nrä jag sätter in laddaren i mobilen lysser skärmen upp där är en bild på Martinus och mig. Där ligger vi i habs säng samtidigt han kysser mig vid halsen/nacken. Man ser inte så mycket av hans ansikte men man ser hans fina konturer och det var allt jag ville se.
Jag tar med mig ett mjukis sätt och Martinus tröja, rena underkläder och går sedan in på badrummet för att ta en dusch i det varma vattnet. Jag ville rensa tankarna. Men han var fortfarande där. Då och då kom Grethas ansikte upp i tankarna. Jag vill inte se henne med honom. Men vi var ju fottfarande inget. Kanske var jag bara hans side chick. Kanske playar han mig...
Jag tar på mig mitt mjukis sätt och Martinus tröja såklart. Jag skulle aldrit lämna tillbaka den. Aldrig i hela mitt liv..
När jag väl kommer in i rummet har jag satt upp håret i en bulle. Jag går in på min mobil. Kollar och ser att jag fått ett sms från unknown. Jag går in och jag ser en bild. En bild jag aldrig velat see. Under bilden står det.
"Förlåt Melina
/ Gretha"
***
Drama igen..
Kan Martinus snälla sluta tänka med k*ken. Jag ber dig Tinus!
Snap - camelia9803
TACK för alla som röstar och kommenterar!❤❤
YOU ARE READING
Don't Eat... | M&M
FanfictionFörsta boken av Don't serien! Med m&m men främst Martinus! LÄSER PÅ EGEN RISK! Denna bok kan vara triggade för personer som redan har dåligt självförtroende och självkänsla! Är DU osäker på dig själv just nu läs inte! JAG VARNADE DIG!!! *** "Allt...