- Nem, nem az!-vigyorgott rám
A gonosz perszóna. Hatásvadász. A szívemről egy hatalmas kő esett le. Szinte hallottam koppanni a kövön. Cece vigyorogva nézett rám. Jason majdnem felnyársalta a tekintetével.
- És mi a terved Cece? Ugye tudod, hogy nem játszhatsz két kapura?-tért újra a tárgyra Jason
- Tudom!
- És te honnan tudsz Louis terveiről?- kérdeztem rá a lényegre
- A legjobb barátja a pasim.
Felvont szemöldökkel néztünk egymásra Jasonnel. Cece rögtön kapcsolt és elkezdte magyarázni a bizonyítványát.
- Liam és én 5 éve vagyunk együtt. Ő változtatott át azzá, ami ma vagyok. A húgomat meg akarom kímélni ettől. Ő nem kér ebből. Louis viszont sakkban tartja Liamet, mivel egy klánba tartoznak, ahogy én is.
- Ezt hogy érted?
- A vér köti össze őket. Hűségesek a teremtőjükhöz.- felet helyette Jason- Ha megszegik az esküt az összes vámpír szabadon vadászhat rájuk, magas fejdíjért.
Én csak bólogattam és próbáltam összerakni az információkat. Ez számomra sok volt egy estére.
- Pontosan! És mi szeretnénk kitörni ebből Liammel. Szeretnénk elmenni innen, nem pedig az örökkévalóságig követni Louis eszement dolgait.
- Hó hó hó! Álljon meg a menet! Louis mióta vámpír?
- Ha jól tudom 8 éve.
Bent ragadt a maradék levegő is a tüdőmbe. Én egy vámpírral jártam 1.5 évig? Nem, ez lehetetlen! Hogy nem ismertem fel?
- Most gondolom az jár a fejedben, hogy nem ismerted fel azonnal igaz?-nézett rám mindent tudóan Cece- Louis az álcázás nagy mestere. Sokat lógott a suliból ugye? Volt olyan nap, amikor úgy nézett ki, mint egy másnapos? Előfordult, hogy nem volt éhes egy-egy közös vacsorán? Ha erre mindre igen a válasz, akkor itt van.
- De ennyiből még nem jöhettem rá, hogy az. Mindegyikre van racionális magyarázat.
- Áltathatod magadat Sophie, de legbelül tudtad, hogy Louis más, mint a többi srác.
- A rohadék!-sziszegtem
A düh kezdett elhatalmasodni rajtam. A kert túlsó végéből morgást hallottunk meg. Azonnal felpattantam és Cece elé álltam oldalsó középtartásban tartva a karjaimat. Persze ilyenkor itt van, de mikor eltévedek az erdőben nyoma sincs.
- Kérlek Vincent!-könyörögtem a habzó szájú farkasnak- Cece tárgyalni jött. Nem bánt!
- Igaza van!-állt fel Jason is legnagyobb meglepetésemre
Lelépkedtem a farkashoz, aki még mindig támadó állásban állt ugrásra készen. Kicsit megrémített ez a magatartása. Ahogy közeledtem felé, úgy kezdett megnyugodni.
- Kérlek menj haza.-álltam vele szembe
Kicsit lehajtotta a fejét, hogy a szemembe nézhessen. Zöld íriszei, akárcsak Harryé a vesémig hatoltak.
- Vigyázz Harryre kérlek!-simogattam meg az állat fejét
Megrázta a fejét és mögém termett, mint aki meg akar védeni.
- Fúú de nehéz a felfogásod!-sóhajtottam lemondóan- Kezdem előröl. Vincent, ő itt most nem ellenség!-kerültem meg újra a farkast
Ő viszont nemhogy nem hallgatott meg, a lábam közé tette a fejét, majd egy jól irányzott lökéssel a hátára dobott és elvágtatott velem az erdőbe. Dús bundájába kellett kapaszkodnom, hogy ne essek le. Nem értem mi ütött belé. Ennyire nem lehet védelmező. Teljes sötétségben rohant velem árkon bokron át. A hirtelen megtorpanásától levágódtam a hátáról egyenesen a porba. Nem láttam semmi a porfelhőtől, na meg a sötétségtől. Hevesen köhögni kezdtem, majd óvatosan feltápászkodtam. A port levertem magamról, már amennyire tudtam
- Sophie?-lépett ki a ház mögül Harry
- Harry?-hunyorogtam
- Mit keresel itt?
- Vi...-néztem körbe, de a farkasnak hűlt helye volt- Vincent hozott ide! De hol lehet az, az átkozott farkas?-szitkozódtam
Harry halkan felkuncogott mérgelődésemen.
- Miért hozott ide?
- Mert egy vámpír van nálunk és úgy döntött Őfelsége elhoz ide.-duzzogtam
- Vámpír?-vonta fel a szemöldökét- Mit keres ott egy vámpír?
- Louisról hozott információkat. Cece McAdams. És többet is tudnék mondani, ha a drágalátos makacs farkasod nem gondol egyet és nem hoz el ide önkényesen.
- Gyere be, hideg az éjjel!-nyújtotta ki a kezét felém.
Halihó Cukorborsók!
Lehet, hogy a melegtől, de nem tudok aludni, így hoztam nektek egy részt így estére!
Puszi és ölelés!
Nola
YOU ARE READING
Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett)
FanfictionMilyen az amikor kiderül, hogy a párod egy vérfarkas? Milyen az, amikor bevésődik? Milyen az amikor közli veled? Annyit mondok, maradj ülve, mikor közli veled, mert úgy jársz, mint én. A sürgősségin kötsz ki vérző fejjel, amiért frontálisan belemés...