A teraszon állva az alsó ajkamat harapdáltam idegességemben. De tudnom kell mi van Harryvel. Kettőt koppintottam a fa ajtón. Halk mocorgás és kulcs fordítás után Tara jelent meg előttem. Széles mosolyra húzódott a szája, mihelyst meglátott. Oly rég láttam már őt, pedig mindig kedves volt hozzám. Nem is tudom miért hanyagoltam el őt idáig. Meg sem köszöntem még neki, amit eddig tett értem illetve értünk.
- Szervusz Sophie.
- Szia, nem zavarok?-néztem rá megszeppenve
- Nem, gyere csak Drágám.-tárta ki az ajtót kedvesen
- Nem akarok sokáig zavarni csak van néhány kérdésem.
- Sejtettem.-mosolygott rám továbbra is biztatóan- Amúgy meg örülök is egy kis társaságnak.
A nappalijukba invitált, a fekete bőr kanapéjukra ültem le, míg a háziasszony két pohár forró teával tért vissza a konyhából. Mintha erre készült volna végig. Letette elém a micimackós bögrét, maga elé pedig a jegesmedvéset.
- Ne haragudj, de ilyen bögréink vannak. Tudod a gyerekek.-szabadkozott, ami engem csak megmosolyogtatott
- Nekem is van számtalan ilyen bögrém, pedig gyerekem sincs.-vettem fel az említett tárgyat a kezembe
A forró tea átmelegített pillanatokon belül. Tara is kényelembe helyezte magát a mellettem lévő fotelban.
- Tudod, Harry ma elég furcsán viselkedett.-kezdtem bele monológomba
A fiatal nő végighallgatott anélkül, hogy közbeszólt volna. Tekintetével végig biztatott, hogy folytassam, ne hagyjam abba a beszámolómat. Megnyugtatott már csak az a tudat, hogy Tara is egy várfarkassal él és tudja miről beszélek.
- Mit gondolsz?-kortyoltam bele forró italomba- Hmmm....ez valami isteni.-terelte el a forró ital a figyelmemet
- Örülök, hogy ízlik, nekem is ez a kedvencem. Na, de visszatérve a vőlegényedre, ez egy teljesen természetes folyamat. Nem kell megijedned Sophie. Ezen mindenki átesik, akinek a párja vérfarkas.
- De mi ez?
- Nos, ezt úgy tudnám neked elmagyarázni, hogy a ragadozóknak territóriuma van, amit ösztönszerűen véd. A vőlegényed esetén te váltod ezt ki nála.
- De eddig nem volt ilyenre példa.-akadékoskodtam
- Valóban, de tudnod kell a téli holdtölték jóval erősebben hatnak a farkasokra, mint bármely más évszak holdja.
- De...de decemberben nem volt ilyen.
- Az újévi holdakra vonatkozik. A múlthéten volt az első telihold emlékezz vissza. Ez egészen márciusig az első tavaszi holdtöltéig kitart. Ne feledd, ő farkas is, és ilyenkor eluralkodik rajtuk ez az ösztön. Ez a szaporodáshoz is kapcsolható ösztön. Védi azt, ami az övé.
- De ember is könyörgöm.
- Csak annyit kérek tőled Sophie, hogy légy vele toleráns és empatikus. Nekik is nehéz időszak ez hidd el. Ne tudd meg, nekem milyen nehéz volt ezt megérteni az elején.
- Elhiszem.-mosolyogtam- Kérdezhetek még valamit?
- Természetesen.
- Miért csak a férfiak születnek vérfarkasnak?
- Az X kromoszóma jóval erősebb, mint az Y, hisz az X két lábon áll, míg az Y csak egy lábon. Ezt hamar megtalálja a farkas kromoszóma.
- Farkas kromoszóma?-nevettem fel- Ilyet se hallottam még.
- Pedig van, hidd el nekem.-bólintott- És emiatt nincs lány vérfarkas.
(Nem vagyok biológus sem genetikus, ez csak egy kitaláció, nem kell itt semmit sem komolyan venni ;) -by. szerk.)
- Így már érthető.
- Viszont, mi is lassabban öregszünk, mihelyst megszülöd az első gyermeketeket. Az ő génjei beléd is ivódnak.
- Ez valami hihetetlen.-tátottam el a számat- De várj egy kicsit. Mi van azzal a nővel, aki Harrybe vésődött? Az a picsa...a nevét sem akarom hallani.-szorult el a torkom az emlékektől
- Ő egy másik törzsbe tartozik. Ők a Vermunt farkasok, míg ez a falka az Orion falka.
- Ezt most magyarázd el kérlek.-tettem le a félig teli poharamat
Tara elmosolyodott, felhúzta lábait maga alá és elkezdett mesélni.
Halihó Cukorborsók!
Sajnos ez a fránya wattpad nem enged hosszabb részt, emiatt a következő részben lesz a részletes leírás, amire kíváncsiak voltatok. Elnézést érte. :(
Ha tetszett a rész, kérlek írj kommentet és szavazz.
Puszi&ölelés:
Nola
ESTÁS LEYENDO
Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett)
FanficMilyen az amikor kiderül, hogy a párod egy vérfarkas? Milyen az, amikor bevésődik? Milyen az amikor közli veled? Annyit mondok, maradj ülve, mikor közli veled, mert úgy jársz, mint én. A sürgősségin kötsz ki vérző fejjel, amiért frontálisan belemés...