91.

3.2K 212 45
                                    

Will vicsorogva várta a kilövési engedélyt. A gyomrom reszketett, miközben a mellettem álló vérfarkasba kapaszkodtam, hogy ne essek össze. A tömeg türelmetlenül toporgott körülöttünk. 

- Seth, Phil, Gareth induljatok!-szólalt meg Harry

A három farkas bólintott és a szemem láttára átváltozva indultak meg az erdőbe. Harry az órájára pillantott, majd a vicsorgó farkasra. 

- Indulj!-szólalt meg érces hanggal

Tudtam, hogy ő is fél a lelke mélyén. Will hatalmas port hagyva maga után neki eredt az erdőnek. A vőlegényem elengedte a kezemet.

- Gemma, vigyázz Sophie-ra.-adta ki az utasítást a nővérének

- M...miért?-dadogtam kétségbeesetten

- Gyere Kincsem!-húzott magával a lány- Mindent elmagyarázok.

Elvitt a páromtól, aki szintén farkas alakban a többiek után eredt a sötét erdőbe. A sírás szélén álltam folyamatosan. A házak közé vitt, ahol a fiatalok álltak körbe egy zokogó alakot. A három fiú és Gemma állt ott. 

- Mi folyik itt?-húzott oda Gemma a kisebb csapathoz

Julia-t állták körbe, aki a fejét kezébe temetve és csak sírt és sírt. Itt nekem lenne egyedül jogom a síráshoz, nem pedig ennek a nőszemélynek. 

- Képzeljétek, a kisasszony meg akart lépni.- hadarta el Sam egy szuszra 

- Hogy mit szerettél volna?-szólaltam meg cseppet sem kedvesen

- É....én...én....-zokogott folyamatosan

- Most legyen nagy a pofád!-kiáltottam rá ingerülten

Itt az ideje egy kiadós tépésnek, ami már oly régóta kikívánkozott belőlem, de Oliver lefogott. 

- Én....tényleg nem akartam ezt.-zokogott tovább

Éreztem ahogy a düh szétárad a testemben. Fogalma sem volt ennek a nőnek, hogy mit művelt. 

- Mit nem akartál baszod?-üvöltött most már Gemma is

- Anyaaa!-kiáltott rá a lánya megdöbbenten

Gondolom nem volt szokványos náluk az obszcén beszéd otthon. De most ez volt a legeslegkisebb baj. 

- Sajnálom! Én ezt nem bírom.-sírt folyamatosan

- Mit nem bírsz?-állt oda mellénk Zayn hangtalanul

-  Én nem tudtam, hogy ez lesz. Will akarta mindezt. Én nem akartam bajt.

- Miféle bajt?

- Nem Jason gyermekét hordom. Will meg akarta gyengíteni Harryt.  

- Hogy micsoda?-akadtunk fent mindannyian egy emberként

- Will kitalálta, hogy Jason a leggyengébb láncszem a családban. Ha kiderül, hogy Jason bűnt követett el, emiatt Harry hatalma meggyengül a Tanács előtt, mivel egy áruló testvérét veszi el. És az Alfát választás elé állították volna, és nyilván téged választ.-suttogta a végét

- És az a pöcsfej került volna a falka élére, mivel Wrath öccse

-  Ó, hogy a rothadványos faszcibáló kurva életbe....hányan vannak még ebben a családban?

- Sophie!-bökött oldalba Gemma- Ne a gyerekek előtt.-csitított

- Bocs-fintorogtam

Nem tudtam, hogy szánjam-e vagy megüssem-e ebben a pillanatban Julia-t. Gemma és Zayn némán kommunikáltak a fejem felett, mire a férfi és a három fiú szintén farkas alakba változott pillanatok alatt és elrohantak az erdő felé. Remélem még időben odaérnek. Olyan tehetetlennek éreztem magamat ebben a pillanatban. Miért nem vagyok farkas? Nekem is ott lenne a helyem, hogy megakadályozzam mindezt. 

- Ezt el kell mondanod a Tanácsnak is. Képes vagy rá?-guggolt le elé a bátyám barátnője

- F...félek Willtől.

- Miatta ne aggódj. A közeledbe nem kerülhet, ha mindez kiderül. 

Azon kaptam magamat, hogy már az én szám jár magától. Ráadásul esdekelve ennek a nyomorult nőnek.

- Kérlek Julia. A bátyám és az Alfa miatt. Kérlek.

A lány rám nézett könnyes szemekkel, majd lassan bólintott. 

A Tanács végighallgatva mondandóját összeült újra tanácskozni.

- Faszba a demokráciával.-csattantam fel várakozás közben- Harryék is hol vannak már ennyi ideje?-járkáltam fel-alá

Majd szétvetett az ideg. Legszívesebben törtem-zúztam volna. 

Az erdő fái megrezzentek, de nem a széltől. Ijedten kaptam oda a fejemet. Visszatértek. 

Halihó Cukorborsók!

Itt az újabb rész, remélem tetszeni fog.

Köszönöm a rengeteg kommentet és szavazást. Über cukik vagytok.

Puszi&ölelés:

Nola

Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang