70.

3.7K 209 17
                                    

Holnap lesz a születésnapom. Harry napok óta James Bondot játszik. Tudom, hogy valamit tervez, de ráhagyom.
Délután úgy beszéltük meg, hogy munka után átmegyek hozzá. Jason motorjára pattantam. A falevelek csak úgy repkedtek körülöttem. Imádtam az őszt. Főleg, ha napsütötte, kellemes hőmérsékletű szép őszünk volt. Az erdei utakat egyenesen imádtam.
- Szia Sophie!-lépett ki a házból Gemma, a fiatalabb.
- Szia!-tettem le a bukósisakot az ülésre- Ezer éve!-szorítottam magamhoz a lányt.
- Bizony!-nevetett fel- Harry még nincs itthon.
- Akkor megvárom!-mosolyogtam rá
Mire kimondtam a választ, a fák közül előlépett az emlegetett szamár. Széles mosolyra húzta a száját, mihelyst meglátott. Azt hittem ott helyben elolvadok. Odaszaladtam hozzá, fedetlen felsőtestét átöleltem, lábujjhegyre állva csókot csentem tőle.
- Szia!-mosolyogtam rá
- Szia!-csókolt meg ezúttal ő
Kézenfogva sétáltunk az egyedül ácsorgó Gemmához.
- Szia Prücsök!-borzolta össze unokahúga haját a barátom
- Harry!-vinnyogott- A hajaaam!-igazgatta meg a haját
- Ezen csak javítottam! Mit vagy úgy oda?-kacagott
Gemma a semmiből ráugrott a farkasom hátára. Nevetve engedte el a kezemet, majd egy kupac levélbe vetődött vele. Hangosan hahotáztam rajtuk, még a könnyem is kicsordult.
- Harold!-mászott ki Gemma a levélkupac alól- Te nem vagy normális!-szedegette le a leveleket magáról
- Kellett neked rám ugrani!-mászott elő az említett tele falevéllel
Olyan édes volt. Mindenütt sárga falevél virított rajta, haja még kócosabb lett. Bordó pulcsija is összekoszolódott Gemmának, míg Harrynek fekete nadrágja lett csupa kosz. Én meg csak vigyorogni tudtam, mint egy buta liba.  Nem tehettem róla. Még így is dögös volt.
- Mert összeborzoltad a hajamat!-állt a hátam mögé a leányzó
- Akarsz még egyet fürdeni?-nézett rá morcosan
Tudtam, hogy nem gondolja komolyan. Csak viccel vele.
- Nem!-bújt mögém- Védj meg Sophie!-ragadta meg a vállamat
- Engem ebből hagyjatok ki!-emeltem fel a kezeimet
Egy óra múlva Harry ölében ültem, miközben ő az interneten böngészett. A banki ügyeit intézte.
- Nem nyomlak?-fészkelődtem az ölében
- Nem! Pihe könnyű vagy!-csókolt hajamba
- Akkor jó!-öleltem át derekát és nyakába pusziltam
- Kicsikém! Kérlek!-suttogta- Nem tudok így dolgozni!
- Bocsáss meg!-csókoltam megint bele a nyakába
- Soph!-nevette el a végét
- Jó, jó!-kuncogtam
Csendesen figyeltem, ahogy a laptopját nyomkodta. Egyik kezével a combomat cirógatta folyamatosan.
- Kérsz egy kis teát?-ültem fel
- Megköszönöm!-puszilt szájon
Elmosolyodtam, majd kimentem a konyhába. Elkészítettem, ahogy ő szereti. Mézzel és egy kevéske tejjel. Két csészével a kezemben tértem vissza.
- Köszönöm! Csüccs vissza!-paskolta meg combját lágyan
Elmosolyodtam, és befészkeltem magamat az ölébe. Fejemet mellkasának támasztottam, és belekortyoltam a teámba.
- Isteni!-ivott bele sajátjába
- Köszi!
- Mi lenne, ha ma nálam aludnál?-puszilta meg az arcomat
- Nem lehet! Holnap dolgozom!-húztam el a számat- Inkább aludj te nálam!-fordultam felé
- És az miben különbözik?-villantott nekem egy fogkrém reklámba illő mosolyt
- Abban, hogy te hozol magadnak váltó ruhát?-emeltem fel a szemöldökömet
- Nők!-kuncogott- Nekem úgy is jó!-mosolygott- Csak melletted alhassak. Hiányzol!-csókolt meg
- Te is nekem!-váltam el ajkaitól
Késő este mentünk csak hozzánk. Én motorral, a pasim pedig mögöttem az autójával.
- Soha többet ne gyere motorral Eperke!-pattant ki az autóból idegesen
- Mert?-igazítottam meg a hajamat a bukósisak miatt
- Mert életveszélyes vagy! Sophie ez nagyon durva!-túrt a hajába
- Csak úgy tűnt! Hazza!
Láttam rajta, hogy valóban nagyon felhergelte magát. Idegesen hajába túrt. Nem gondoltam volna, hogy ennyire fel fogja őt ez zaklatni.
Odamentem hozzá, és nyakába csimpaszkodva közel húztam magamhoz.
- Tudok magamra vigyázni! 5 éve van jogosítványom! Hm?-dörgöltem hozzá az orromat
- De akkor is veszélyes volt! Én nem tudom mit csinálok, ha valami történne veled! Annyi baj után.
Könnyes lett a szeme. A szívem majd megszakadt. Most jön ki rajta igazán a stressz, amit eddig átélt velem, miattam.
- Harry!-simítottam végig az arcán- Szeretlek és vigyázni fogok magamra. De neked is vigyáznod kell magadra!
- Én is szeretlek!-csókolt meg
Odabent sikerült lenyugodnia, a kanapén néztük a tv-t. Az éppen aktuális Reality ment. Senkit sem ismertem. Jason Gemmánál tartózkodott, mint kiderült a hűtőn hagyott üzenetből.
Együtt fürödtünk, majd folytattuk a tv nézését. Nagyjából már tudtuk kik a szereplők. Én Nadjának, Adoniszom pedig Pauly-nak szurkolt. Nagyon jól szórakoztunk rajta. Igazi romantikus, öreges estét tartottunk. Szerelmem karjaiban, takaróba burkolózva egy pohár vörösbor társaságában.

Halihó Cukorborsók!
Itt az újabb rész, remélem tetszeni fog nektek!
Köszönöm a sok szavazatot és kommentet! Királyak vagytok!
Kérlek továbbra is írjatok hozzászólásokat és szavazzatok!
Puszi&ölelés:
Nola❤❤

Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett) Onde histórias criam vida. Descubra agora