87.

2.8K 186 40
                                    

Ha valaki egy éve azt mondja nekem, hogy egy hatalmas vérfarkas hátán ülve fogok vágtatni az erdőbe egyenesen az elmeosztályra utalom további kérdezősködés nélkül. 

Zayn hatalmas fekete bundájába kapaszkodtam, szinte hasaltam rajta. Süvítve szelte át az erdőt. Más esetben biztosan elhányom magamat, de most erre sem volt időm. Oda kell érnünk a tárgyalásra. Melissa ráér odaérni az autóval később is. 

A szél szinte csípte az arcomat. Zayn egy hatalmasat ugrott, mitől majdnem leestem róla.

- Óvatosabban!-üvöltöttem

A szél elvitte a hangomat, inkább lejjebb hajoltam, már ha ez fizikailag lehetséges egyáltalán. Nem ez volt a vágyálmom, hogy egy orbitális nagy farkas hátán farkasogoljak. Micsoda nyelvújító vagyok. Farkasoglás lovaglás helyett. 

Görcsösen kapaszkodtam az állat bundájába, a lábaim már zsibbadtak, olyannyira szorítottam az oldalához. Sokszor be kellett csuknom a szememet, hogy ne sikítsak fel. Felírom a listámra, hogy soha, de soha többet ne üljek a hátára egyiknek se. Ez baromi félelmetes.

Az erdő szélén olyan hirtelen megállt a fekete barátom, hogy a lendülettől előre estem, egyenesen az orra elé. A kezemben maradt néhány szőrszála. Nem tehetek róla no. A farkas összehúzott szemekkel nézett rám.

- Bocsi.-húztam kínos mosolyra a számat

Gyorsan felálltam sajgó derékkal, leporoltam a nadrágomat amennyire csak tudtam. Zayn pedig az orrával elkezdett bökdösni előre a lábamnál fogva. Nem volt időnk szöszmötölni. 

A tábor túlsó, eddig sosem látott részéhez terelt. Egy nagyobb tisztásra értünk, ahol rengeteg ember volt jelen. Nem is tudtam, hogy ennyien élnek itt. Padok voltak körbe rendezve, akárcsak egy amfiteátrum.  A kör közepén állt Harry, Seth és még két számomra idegen férfi, no meg az a rühes kis szuka Julia. Szinte ott helyben meg tudtam volna fojtani. Ott állt, mint egy szűz kislány Harryhez közel. Ez az ezredik rossz pontja. 

- A tárgyalást ezennel megnyitom!-harsant fel a vőlegényem hangja

Már elindultam volna, mikor Zayn megfogta a karomat. 

- Még ne.

- Miért?

- Várjunk. Nem szaladhatod le őket. 

- Mégis mi a faszért nem?-rántottam ki a karomat a kezei közül

- Micsoda amazon lett belőled Grey!-kacagott fel- Ha jót akarsz hallgatsz rám.

Barna szemeibe néztem és igaza volt. Zayn sosem vert át. Ő jobban ismeri a menetét a dolgoknak.

Előre mentünk a második padhoz. Helyet foglaltunk Seth párja és Gemma mellett. 

A pódiumra felhozták Jasont és Niallt. NIALLT? Róla nem volt szó. A vér megfagyott bennem. Neki semmi köze ehhez. A két fiú elég rosszul nézett ki. A bátyám biztosan fogyott 5 kilót és kialvatlan volt. 

Leültették őket két székre egy asztal mögé. Mint egy vidéki bíróság úgy nézett ki az egész. Harry velük szemben foglalt helyet. A tisztáson még a légyzümmögését is hallani lehetett. Mindenki feszülten figyelte az eseményeket. Julia pedig egy pódium mögé állt. A papírt előhalásztam a táskámból és idegesen gyűrkészni kezdtem. Zayn vette el tőlem.

- A végén nem marad bizonyítékunk Soph.-vette el

- óh..-pillantottam le a már összegyűrt papírosra- bocs

Julie összekulcsolt kezekkel ácsorgott a fapódium mögött, mint egy ministráns kislány, akit éppen szentté avatnak. Pedig ha tudná mindenki mekkora egy utolsó kis...fúúúú. Már legalább 50 módon megöltem fejben. 

- És akkor azon az este megtörtént. Ittunk mind a ketten, nem tagadom. De ő erőszakoskodott és én....-elkezdte a műsírást

- Megölöm.-sziszegtem a fogaim között

- Folytasd tovább.-szólalt meg a vőlegényem rideg hangnemben

Egyszer sem nézett rám, pedig tudta, hogy ott ülök. De még a bátyám sem. Ott ült maga elé meredve. Semmire sem reagált. Már elhitette magával, hogy bűnös. 

- Többre nem emlékszem.-szipogott tovább

- Most pedig halljuk meg a másik oldalt. Jason!

A bátyám halálra vált arccal vánszorgott a pódium mögé. Végig attól tartottam, hogy menet közben összeesik. Majd megszakadt a szívem érte.

- Mégis mi a szar tart vissza minket attól, hogy odaadjuk?-súgtam dühösen Zaynnek

- Az bazdmeg-sziszegte dühösen vissza- hogy ellenünk használhatja a kis ribanc, ha idő előtt bemutatjuk. Így nincs ideje felkészülni és ez a törvény. A nép csak a végén szólhat bele.

Nagy levegőt vettem mielőtt olyat tennék, amit megbánnék mindannyiunk érdekében. 

Halihó Cukorborsók!

Itt az újabb rész, remélem tetszeni fog. Tudom megint sikerült elhúznom a részt, de igyekszem még ma hozni a következőt kárpótlásul. 

Ha tetszett nektek kérlek szavazzatok és írjatok kommentet.

Puszi&ölelés:

Nola

Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang