Harry miközben csókolt az oldalamat simogatta. Én pedig meztelen izmos hátát simogattam. Jól esően felmordult, mikor körmeimmel végig szántottam óvatosan a hátát. A fehérneműk is lekerültek. Kicsit zavarban voltam, ezt ő is azonnal észrevette.
- Te vagy a leggyönyörűbb nő a világon. Előttem ne takargasd magad kedvesem.
Újra megcsókolt, ezután egyre lejjebb és lejjebb haladt, miközben apró puszikkal hintette be testemet. A belső combomat kezdte el puszilgatni, egyre jobban közép fele haladt. Én pedig vörösödtem. Megéreztem nyelvét legérzékenyebb pontomon. Egy hatalmas nyögés hagyta el a számat, mire Hazza felemelte bozontos fürtjeit és rámnézve kuncogott.- Min....mindjárt!-lihegtem
- Várj meg Baba!-nyögte
Egyszerre mentünk el. Életem eddigi legjobb éjszakája volt. Lihegve feküdt le mellém, majd magához vont.
- Ó Cica ebből nagy bajok lesznek!-kuncogott
Rám is átragadt jó kedve. Tudtam mire gondol. Mindkettőnk éjszakája jó volt.
- Soph!-fogta meg karomat, majd a homlokomat- De hisz te forró vagy.
- Igen, mert kifárasztottál.
- Te lázas vagy!
Időm sem volt ellenkezni, azonnal bevitt a fürdőbe. Igaza volt lázas voltam. A lázmérő szerint 39 fokos lázam volt. Azonnal adott egy lázcsillapítót, majd velem együtt beszállt a hűtőfürdőbe. A fogaim egymáshoz koccantak olyannyira fáztam. Hazza meleg mellkasa valamelyest enyhített ezen.
- Ff...fázom!-vacogtam
- Tudom, még egy picit üljünk benne.
Halkan dúdolni kezdett egy dalt. Ami számomra teljesen ismeretlen volt."Sweet creature, sweet creature
Wherever I go, you bring me home
Sweet creature, sweet creature
When I run out of rope, you bring me homeSweet creature
We're running through the garden
Where nothing bothered us
But we're still young
I always think about you and how we don't speak enoughNo, we started
Two hearts in one home"Teljesen magával ragadott. Nem hittem volna, hogy ennyire jó hangja van. El is szundítottam az ölében. A világ legbiztonságosabb helyén voltam. Másra nem is volt szükségem.
Reggel már sokkal jobban voltam, mint tegnap. Egy levelet találtam a párnán.
" El kellett mennem, hívott a kötelesség. Pihenj otthon, nehogy elkóborolj nekem valahová! Délután jövök. Szeretlek!
Csók: H"Elmosolyodtam kis üzenetét. Jason sem volt már otthon. Mi van? Ma cetlis napot tartunk? Miután megreggeliztem úgy gondoltam egy kis séta nem árt. Amúgy sem akarok bezárva élni ezek után.
Kivételesen lesétáltam a tengerpartra. Kagylókat gyűjtöttem, kavicsokat, amiket beledobáltam a vízbe.
A szandámat levettem és belegázoltam a vízbe térdig. A nap is kisütött, kellemes melegge varázsolta az időt.
Túl szép volt ez az idill.
Kedden újra munkába álltam egy hét kihagyással. Elég sok betegünk volt. Nyári vírus tombolt, hányással, hasmenéssel. Néhányan viszont csal megfázással jöttek. Ez előfordulhat. Erre amúgy is szeszélyesebb az időjárás.
Ebéd szünetben kiültem a rendelő elé egy székre. Nem volt kedvem odabent ülni, mikor idekint kellemesebb volt az idő.
Egy középkorú nő közeledett felém. Nagyon ismerős volt. A haja vörösre volt festve, szemei kéken világítottak. Testhez simulós fekete ruhát viselt, valamint szemüveget. Valahonnan nagyon ismerősnek tűnt. Nem tudtam hová tenni. Mintha már láttam volna valahol. De akkor meg miért nem tudom hol?
- Elnézést meg tudná nekem mondani merre találom a Jégdomb panziót?
- Ha itt végig mennek az utcán, balra, majd az első utcán jobbra és ott is vannak.
- Köszönöm...-nézett rám segélykérőn
- Dr. Grey!-segítettem ki
A nőnek egy pillanatra mintha megfagyott volna a mosoly az arcán. A pupillái is, mintha egy pirinyót megduzzadtak volna. De ez csak egy másodperc volt. Mintha csak képzeltem volna.
- Köszönöm Dr. Grey!
- Nincs mit....
- Ashley!
Elmosolyodtam neve hallatán.
- A nagymamámat is így hívták!
- Örültem Dr. Grey
- Én is!-fogtunk kezet
A nő keze elég hideg volt. Biztosan melegebb vidékről jöttek. Legalábbis barnasága erre utal.
Miután elhajtott a kocsijával visszaülten eszegetni. Jó érzés volt segíteni valakin.Ahoy!
Itt egy újabb rész, remélem tetszeni fog! Igyekszem továbbra is izgalmas részeket hozni!Puszi:
Nola
KAMU SEDANG MEMBACA
Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett)
Fiksi PenggemarMilyen az amikor kiderül, hogy a párod egy vérfarkas? Milyen az, amikor bevésődik? Milyen az amikor közli veled? Annyit mondok, maradj ülve, mikor közli veled, mert úgy jársz, mint én. A sürgősségin kötsz ki vérző fejjel, amiért frontálisan belemés...