43.(+18!)

5.6K 221 13
                                    

Reggel óvatosan kinyitottam a szememet, Harryvel találtam szembem magamat. Felkönyökölve nézett rám. Elmosolyodtam, majd nyújtóztam egyet.
- Jó reggelt!
- Jó reggelt!-mosolygott
- Mióta nézel?- Tettem a kezemet a szám elé, hogy ásíthassak egyet
- Nem régen!-simított ki egy tincset az arcomból
Elmosolyodtam. Közelebb jött hozzám, majd lehajolt és megcsókolt. Kezemet tarkójára vezettem, míg ő a derekamnál fogva megragadott és maga alá temetett.
- Sok ez a ruha Baba!-harapott bele szexin alsó ajkába
Engedelmesen hagytam, hogy lehúzza rólam toppomat és bugyimat.
- Így már sokkal jobb!-kuncogott és visszatért ajkaimhoz
Ajkaim után a nyakamat kezdte csókolgatni, majd egyre lejjebb és lejjebb haladt. Hangos nyögések hagyták el a számat, mire Hazza jól eső felmordult. Lábaimat feltolta, majd apró csókokkal kezdte behinteni a combomat. A katarzis szélén álltam. Végül megéreztem nyelvét legérzékenyebb pontomon. Hatalmas nyögés hagyta el ajkaimat. Kezeimmel megmarkoltam a lepedőt.
- Nagyon ízletes vagy Kedvesem!-morogta vénusz dombomba
Lehunyt szemekkel élveztem, ahogy odalent munkálkodik. Az alhasam megremegett, tudtam, hogy nincs sok hátra.
- Mondd ki a nevem, ha elmész Cica!-morogta
- HARRYYYY!
Pihegve nyitottam ki a szememet, majd vigyorgó arccal fordítottam az álláson. Hanyatt fektettem, felnevetett kis akciómon.
- Nehogy azt hidd, hogy sokáig fogom hagyni, hogy irányíts!-nevetett
Rosszallón megcsóváltam a fejemet, de én is elnevettem magamat. Száját megcsókolva megéreztem az ízemet. Ezután áttértem a nyakára, ahol az érzékeny pontját megszívtam. Hangos nyögés hagyta el a száját. Lefelé haladva minden egyes tetoválását megcsókoltam. Férfi büszkesége az alhasamat nyomta olyannyira ágaskodott. Mivel az úrfi meztelenül aludt nem volt mit lehúznom róla. Egyre közelebb haladtam hozzá. Végig nyaltam hosszán, majd a makkjára leheltem.
- Ne kínozz Cica!-nyögte engem nézve
A szemkontaktust tartva bekaptam férfiasságából amennyit tudtam.
- Sophie!-nyögte
A tempót én diktáltam, egyedül a végefelé engedtem neki. Hangosan élvezett el. Azonnal lenyeltem, amit csodálattal nézett végig.
- Ez volt az első, mikor lenyelted?-nézett rám
- Igen! Ennyire látszott?
- Igen!-kuncogott
Felhúzott magához és megcsókolt.
- Mindjárt jövök!
Pár perc múlva visszajött a fürdőből és egy óvszert keresett az éjjeli szekrényében. Magára görgette és felém mászott vigyorogva.
- Készen állsz Kincsem?-simított kezével végig nőiességemen
Halkan felnyögtem.
- Te nagyon nedves vagy Kicsikém!-búgta és lenyalta ujjairól nedvességemet
Óvatosan belém vezette magát. Hatalmas mérete miatt tette ezt, de hálás voltam érte. Miután megszoktam jeleztem neki, hogy irányíthat. Karjaiban az izmok kidudorodtak,  ahogy felettem mozgott. Teljesen beindított. A hátát karmolásztam, és végig tartottuk a szemkontaktust.
- Hazza....
- Tudom Cica én is!-lihegett
Izzadtság gyöngyök jelentek meg a homlokán.
- SOOPHIEEEE!!!
- HAZZZAAAA!
Egyszerre jutottunk el a csúcsra. Eddig soha senkivel nem sikerült. Levette magáról a gumit, és a kukába dobta a zsebkendőkkel együtt amivel megtisztította magát.
Visszadőlt mellém, és magához húzott szorosan.
- Szeretlek Sophia Grey.-simogatott
- Én is téged Harold Edward Styles!-karoltam át mellkasát
Légzése teljesen megnyugtatott. Sikerült elaludnom karjai között, a világ legbiztonságosabb helyén.

Hellóka Cukorborsók!
Itt az újabb rész, remélem tetszeni fog!
Köszönöm a sok kommentet, tündérek vagytok!
Továbbra is várom őket!
Puszi&ölelés:
Nola

Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett) Where stories live. Discover now