92.

3.2K 203 20
                                    

A fák közül elsőként Paul lépett ki, majd szépen sorban a farkasok. A bátyám, Seth, Will és Harry sehol. Gareth ránk nézett szomorú tekintettel, amitől a gyomrom-már ha ez egyáltalán lehetséges még ezek után- még kisebbre zsugorodott. Zayn és Gareth között valamiféle kommunikáció zajlott le. A fekete hajú srác felém fordult. A szavait tompán hallottam.

- Willnek komoly sérülései vannak. Seth már úton van vele a kórházba. 

A világ elkezdett forogni a szemem előtt, éreztem, hogy perceken belül összeesek. Nem tudtam gondolkodni se. Nem fogtam fel Zayn szavait. Csak álltam ott kővé dermedve. Ha Willnek komoly sérülései vannak, akkor Jasonnel mi lehet? Széttépte?

- Soph! Soph!-rázogatott Gemma

- Jason?-szólaltam meg alig hallhatóan könnybe lábadt szemekkel- Hol van a bátyám?-suttogtam

A hangom egyre hangosabb és hangosabb lett, ahogy a bátyámról kérdezősködtem. Szinte hisztérikusan csengett az erdő csendjében. 

-  HOL VAN A BÁTYÁM???-üvöltöttem

- Itt vagyok!-lépett ki a fák közül a bátyám Harrybe kapaszkodva

Alig hittem a szememnek. Azt hittem szellemet látok. Az alsó ajkamba haraptam, a könnyeim pedig szabad utat nyertek. Fej vesztve rohantam hozzá, a nyakába borultam zokogva. 

- Csst.-simogatta a hátamat- Itt vagyok. 

- Édes istenem Jason.-zokogtam- Azt hittem....azt hittem meghaltál.

Mihelyst eltávolodtam tőle, hogy szemügyre vegyem nincs-e sérülése, egy hatalmas vörös foltot fedeztem fel a hasa bal oldalán. 

- Te megsérültél!-kaptam a számhoz ijedten

A bátyám rám mosolygott és abban a percben összeesett Harry kezei között. Össze kellett szednem magamat. A testvérem érdekében. Felhajtottam a pólóját. Egy hatalmas harapásnyom éktelenkedett a hasán. Azonnal kórházba kell szállítanunk. 

- Hozom az autót.-futott el mellettünk Zayn

A pulzusa is gyengült. Nem fogunk beérni vele a kórházba. Túl sok vért vesztett. 

- Tarts ki! Zayn, hol a picsában van az autóval?-fordultam meg dühös tekintettel

Harry és a fiúk berakták a haldokló testvéremet a hátsó ülésre. 

- Én vezetek.-kapta ki a fekete hajú kezéből a kocsi kulcsokat a vőlegényem

A hátsó ülésre pattantam, ahol már Melissa számát tárcsáztam. Óráknak tűnt, mire a rendelőhöz értünk. Előre rohantam a rendelőhöz. Remegő kezekkel nyitottam ki az ajtót, a vizsgáló asztalról mindent lesöpörtem. Most nagyon össze kell szednem magamat. Melissa is befutott pizsamában, mamuszban, hátra kötött hajjal.

- Mindenki menjen ki!- néztem az ott ácsorgó farkasokra

Látták rajtam, hogy ez most komoly. Itt nem lehet leállni vitatkozni felesleges dolgokon. Bólintottak, majd mindannyian távoztak, kivéve az alfát. 

- Segítek. Ne küldj ki!

Tudtam, hogy a lelkiismerete tartotta bent, nem volt időm ellentmondásba keveredni. 

- Ülj le oda!-mutattam a székemre- Ne legyél útban. 

Harry engedelmesen leült, míg én bemosakodtam és felvettem a köpenyemet a szájmaszkkal, valamint a steril kesztyűimmel együtt. Melissa is követte a példámat. Jasonről levágta a pólót.  Egy hatalmas harapásnyom éktelenkedett rajta. A seb, a csípőcsontjától egészen a köldökéig ért. Én egy egyszerű háziorvos vagyok, nem sebész. 

- Kitépem az összes fogát annak a rohadt farkasnak.-sziszegtem a seb felé hajolva-Ez fájdalmas procedúra lesz bátyó. Reméljük nem lesz baj. Hívtad azt a barmot?-vizsgáltam a bátyám további testrészeit sérülések után kutatva. Kisebb zúzódásokkal megúszta. 

- Igen, de nem veszi. 

- Nem is számítottam másra.-sóhajtottam- Hozz hidrogénperoxidot! Infúziót is készíts, fájdalom csillapítót is hozz!

Melissa szó nélkül követte az utasításaimat. Szuper gyorsasággal rohangált a rendelőben. 

- A sebet lefertőtlenítettem. Kösd be az infúziót. A vérzés is elállt. 

- Hála az égnek.-sóhajtott az asszisztensem

A bátyám még mindig eszméletlenül feküdt az asztalon. 

- Hívjam a mentőket?-állt Melissa elém- Most már szállítható.

- És mit mondok? Egy medve harapta meg?-néztem fel rá- Nincs más választásunk. Hívd fel, és mond meg neki, hogy szükségünk van rá.

- Kit?-szólalt meg Harry a széken ücsörögve

- Aki megszerezte Julia babájának Dns-ét. 

- De ő nem nőgyógyász?

- De a másod szakmája. Emellett traumatológus.-fejezte be helyettem Melissa- Látott már karón varjút. 

Míg Melissa kiment telefonálni én a testvérem fejét simogattam.

- Nem hagyom, hogy meghalj! Megértetted? Nem hagyom.-suttogtam neki könnyeimmel küzdve

- Adok vért.-szólalt meg Harry újra

Halihó Cukorborsók!

Itt az újabb rész, remélem elnyeri tetszéseteket. 

Ha tetszett kérlek szavazz és írj kommentet!

Puszi&ölelés:

Nola




Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang