Miután az utolsó orvosi papírokat is aláfirkantottam, Harryvel és Jasonnel az oldalamon távoztam. A bátyám egy lábtöréssel és néhány lila folttal megúszta a támadást. Szerencsés egy fickó. Bezzeg én, olyan szerencsétlen vagyok, hogy képes vagyok mindig bajt kavarni.
A házunkba belépve minden a helyén volt. Tisztaság és finom illatok keringtek. Mintha semmi sem történt volna.
- Sophie!-jött ki Gemma a konyhából- Üdv itthon!-tárta szét a karját
- Gemma!-öleltem magamhoz a törékeny lányt- De jó újra látni, visszatért memóriával!-kuncogtam
- Szintén!-puszilta meg az arcomat
Miután elengedett, Harry gondoskodó karjai közé kerültem. A bátyám pedig mellettünk ellépve egy lágy csókot lehelt Gemma szájára. Elmosolyodtam kettejük kis akcióján.
- Gyertek, mert mindjárt kihűl a vacsora!-invitált be minket a saját konyhánkba
Az asztal tele volt mindenféle finomsággal. A két gyerkőc ebben a percben fejezte be a terítést. Mindketten megöleltek és mindannyian helyet foglaltunk.
- Az új kezdetre!-emelte poharát Jason
Mivel még mindig gyógyszereket kellett szednünk a bátyámmal, mi csak egy-egy pohár rostos gyümölcslével koccintottunk, míg a többiek mézédes vörös bort ittak.
- Egészségetekre!-emeltem magasra a poharamat
A vacsora nagyon jó hangulatban telt. A régi családom helyett kaptam egy vadonat új családot. Egy fityingért nem adnám oda senkinek sem. Semmi kétség, nekem itt a helyem. Harry mellett. Ő jelentette nekem a világomat.
Vacsora után Jason úri emberként hazavitte a Styles család nagyobb részét, míg Harryvel bevállaltuk a konyha eltakarítását.
- Aztán ne rosszalkodjatok!-kacsintott Jason az ajtóból visszafordulva- 2 óra múlva jövök fiatalok!-nevetett
- JASOOON!-kiáltottam utána felháborodva
Felnevetett válaszul, majd bezárta maga mögött az ajtót. Harry egy pajkos mosolyt engedett meg felém.
- Gyere kis farkas, menjünk takarítsunk el!-böktem a fejemmel a konyha felé
Nem sok időbe telt, hamar rendet tettünk.
- Nos, kisasszony, mit szeretne?-karolt át hátulról
- Hm, mondjuk egy forró fürdőt és egy kis összebújós filmnézést?
- Kérése számomra parancs!-szalutált
Elnevettem magamat, hisz olyan édes volt. Felkapott az ölébe, és menyasszonyként vitt fel az emeletre. A fürdőbe tett le a pultra. Megengedte a vizet a kádba, néhány illóolajat cseppentett a vízbe.
- Mit lenne, ha elutaznánk pár napra, csak mi ketten?-tette az állát a vállamra a fürdőkádban ülve
- Azt imádnám!-dőltem hátra a mellkasára
Forró testétől azonnal felmelegedtem. De nem a testem, hisz a víz is meleg volt, hanem a lelkem. Már a puszta jelenléte feltöltött.
- Akkor akár holnap is elindulhatnánk. A tengerparton van egy kis házam, ott tölthetnénk pár napot. Csak mi ketten. Nagyokat sétálhatnánk, fürödhetnénk, hatalmasakat szeretkezhetnénk!-suttogta vággyal telt hanggal
- Alig várom!-simítottam végig izmos combján
- Ezt megbeszéltük!-csókolta meg a vállamat
Másnap kora reggel indultunk, Jasontől rövid búcsút vettem a ház előtt. Szegény ott állt egy szál bokszerben félmeztelen, kávés bögrével a kezében. Szerintem még nem dolgozta fel, hogy pár napig egyedül lesz otthon.
Útközben bevásároltunk minden élelmiszert az útra. A kocsiban a kedvenc zenei összeállításunk ment, mi pedig az énekesekkel együtt énekeltünk. Harrynek minden elfogultság nélkül csodás hangja volt. Nem győztem dicsérni őt.
- Mikor érünk oda?-néztem rá izgatottan
- Pár perc Édesem!-szorította meg kedvesen a combomat
- Alig várom!-vigyorogtam rá
Egy erdei ösvényre kanyarodtunk rá. Jó negyed órán át mentünk az erdei úton, mire egy tisztáshoz értünk. Egy teljesen elrejtett tengerparti házhoz értünk. Kőház volt, hatalmas ablakokkal. A kert vége a tengerbe vezetett.
- Uram isten!-szálltam ki ledöbbenve
- Tetszik?-csapta be a kocsi ajtaját
- Imádom!-vigyorogtam rá
- Na gyere, pakoljunk be!
A háznak két háló szobája volt és egy hatalmas amerikai típusú konyhája. Minden négyzetméterét imádtam. A ház stílusa a tengerész nyaralókéra hajazott. Teljesen elvarázsolt. A nappaliban mindössze egy kanapé volt, és egy kandalló. A falak hófehérek voltak, a kiegészítők kékek. A hálókban is csak a szükségleti tárgyak voltak.
- Melyik szobában alszol?-húztam az agyát
- Amelyikben te Soph!-kacsintott
- Azt hittem külön alszunk!-néztem rá véresen komoly arccal
- Sophia Grey! 3-ig számolok, de ha elkaplak, egy hatalmas csikizést kapsz ezért a pimasz megjegyzésedért!
- Nem tennéd!-hátráltam a táskáimat eldobva
- 1!
- Neee!
Futásnak eredtem egyenesen le a tengerpart irányába. Hallottam, ahogy elüvölti a hármat és kivágtat utánam a "kertbe". Hamar elkapott, és a homokba terített le.
- Megmondtam, hogy elkaplak és megcsikizlek!-támaszkodott meg felettem
- Szeretlek Hazza!-karoltam át a nyakát
- Ez az egy szerencséd Grey!-hajolt le, hogy megcsókoljon
Úgy érzem ez lesz életem legszebb pár napos kikapcsolódása.
Halihó Cukorborsók!
Mit tesz az emberrel a tanulás?! Igen, ahelyett, hogy a Dualizmust mazsolázgatnám, írtam nektek egy újabb részt!
Remélem elnyeri tetszéseteket! Köszönöm a sok hozzászólást, nagyon cukik vagytok!
Puszi&ölelés:
Nola
أنت تقرأ
Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett)
أدب الهواةMilyen az amikor kiderül, hogy a párod egy vérfarkas? Milyen az, amikor bevésődik? Milyen az amikor közli veled? Annyit mondok, maradj ülve, mikor közli veled, mert úgy jársz, mint én. A sürgősségin kötsz ki vérző fejjel, amiért frontálisan belemés...