24.

6.3K 303 6
                                    

Nagyon nyomorultul érzem magamat. Nem tudom mióta lehetek itt. Eleinte tudtam számolni a nappalok és az éjszakák váltakozása szerint, de mostanra teljesen elvesztettem a fonalat. A kezeimet egy bilincshez kötötte, ami egy láncon lógott egészen a betonfalig. A nyakamon szinte nincs egy egészséges bőr felület. Végig kiszívta. Amikor csak kedve támad iszik belőlem. Alig van erőm bármihez is. Mindennap megetet, de főként a társa etet meg. Megvetem mélyen mindkettejüket.
- Örülök, hogy fent vagy Bogaram!-sétált be Louis vigyorogva- Már régen beszélgettünk. Hiányoztál.
Próbált megcsókolni, de minden alkalommal elhúztam a fejemet. Dühében megragadta az arcomat és odapasszírozta a száját. Én pedig ráharaptam. Felüvöltött fájdalmában.
- Azt hittem magasabb a fájdalom küszöböd vámpír!
- Ezért még meglakolsz!-üvöltötte- Meg fogod tanulni ki itt a főnök. Kezes bárányt fogok belőled csinálni!-egy újabb pofon csattant az arcomon
Ma már meg sem tudom számolni hanyadik volt. A vérem kiserkent az arcomon. Odahajtolt és lenyalta róla, míg én csendesen zokogtam.
- Pihenj le Kedvesem, hamarosan vacsoraidő.
A ruháimból alig maradt valami. A nadrágom már teljesen szétszakadt, a felsőmről nem is beszélve. Csak a fehérneműm maradtak éppen. Ha fürdeni vittek hideg vízben moshattam le magamat. Valószínű a múlt éjjel ezért lehetett lázam. Most is csak szipogok és nem csak a sírástól. A takarómat magamra húztam és alatta reszketve aludtam el.
Este, ahogy Louis megígérte, megvacsorázott belőlem. Már fájtak a sebeim. A hideg rázott a láztól.
Adott egy szem lázcsillapítót, levest, majd a matracra küldött aludni. Csak a lánc csörgést lehetett hallani a helységben.
Már félálomban voltam, mikor kintről morgást hallottam. Azonnal felültem. Tudtam ki lehet az. Harry!
A torkom ki volt száradva, kiabálni nem tudtam. Csak a láncot csörgettem.
- Harry! Itt vagyok lent!-próbáltam kiabálni
Az ajtó hatalmas puffanással nyílt ki. A farkas rontott be, utána Jasonnel. Harry azonnal körbeszimatolt és megnyalta az arcomat.
- Hála az égnek!-suttogtam
- Harry, menj tedd a dolgod Louissal. Én addig kiviszem innen Sophie-t.
A farkas bólintott, rám nézett, orrával megbökte a mellkasomat, majd távozott.
- Drágaságom, ne aggódj mindjárt kiviszlek innen!-nyitotta ki könnyedén a bilincseket
Felsegített, majd belékapaszkodva elindultunk kifelé.
- Csak ne olyan hevesen!-toppant elénk Louis segítője fegyverrel a kezében
- Mit akarsz?-sziszegtem
- Louis nem fizetett még ki, akkor majd én fogom magamat.
- Mennyi pénz kell?-szólalt meg Jason
- Ó nekem nem pénz kell vadász! Hanem a te véred!-szegezte rá a fegyvert
A legjobbkor érkezett meg Cece. Egy jól irányzott mozdulattal kitörte a nyakát a fickónak.
- Ó hála az égnek!-sóhajtottam fel
- Menjetek a kocsihoz, én elintézem ezt a férget!-adott át Cecenek Jason
- Maradok!-torpantam meg- Látni akarom, ahogy elég
A bátyám elismerő pillantással jutalmazott. A házból nagyon lassan tudtam kimenni. Minden mozdulat dupla olyan nehéz volt.
- Sophie!-rohant hozzám Harry
Átkarolt, majd magához vonva megcsókolt. Azonnal viszonoztam csókját. Nagyon hiányzott nekem. Szerettem őt.
- Ne itt fiatalok! Még van egy kis munkánk!-jött fel a bátyám és Cece a halott vámpírral.
- Louis?
- Vége!-mosolygott
- Hála istennek!-sóhajtottam
- De el kell őket égetnünk!
A tengerparton el is égettük őket sorra. Hatalmas megkönnyebbülés volt számomra.
Otthon Harry megvizsgálta a fürdőben minden sebemet. Nagyon szégyelltem magamat.
- És én még irgalmas is voltam hozzá!-sziszegte
- Ő már a múlt Hazza.-simítottam végig a karján
Elmosolyodott és megcsókolt. Megtisztítottam minden sebemet, majd Hazza a karjában vitt az ágyig. Úgy bánt velem, akárcsak egy porcelán babával. Sohasem lehetek neki elég hálás ezért.
-Hazza!-szólaltam meg
-Hm?
Felé kerekedtem és ellentmondást nem tűrően ajkára tapadtam. Mohón faltuk egymást.
- Biztosan akarod?-tolt el egy kicsit magától
- Ennyire még semmiben sem voltam biztosabb-vigyorogtam rá kajánul
Egy percet sem habozott tovább. Átvette az irányítást azonnal.
Erre vágytunk mindketten. Tudtuk jól.

Halihó Cukorborsók!

Meghoztam nektek az új részt, remélem tetszeni fog.
Ne felejtsetek el komnentelni és szavazni!
Puszi:
Nola

Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett) Where stories live. Discover now