Harold szemszöge:
Ma ment el Sophie. Gemma elvitte őt és Jasont a gyerkőcökkel együtt. A többiek is elhagyták a mini falunkat. Természetesen csak azok, akik ma éjjel nem változnak át a telihold hatására. Ilyenkor nem tudjuk tartani a kontrolt az állat felett. Az ösztön hajt bennünket. Képesek lennénk megölni a szeretteinket is. Nem ismerjük fel őket. Viszont képesek vagyunk követni őket. Emiatt kell ilyenkor elbújdosniuk olyan helyekre, amikről mi nem tudhatunk még normális állapotban sem. Sokszor nem is emlékszem miket tettem ebben az állapotban. A legtöbbször az erdő közepén ébredek meztelenül. Ilyenkor az első dolgom felhívni Gregort, aki tanulmányoz minket. Ő hozza el a ruháinkat, bármerre is legyünk. Gregor 5 éve van velünk, mint külső szemlélő. Kutatta a bevésődés erejét, mivoltát, a telihold hatásait, a telepátia jelenlétét. Sajnos nem sok mindent talált eddig, de folyamatosan kutat és nem adja fel.
Miután mindenemet elpakoltam, Sophie-nak is megírtam a ma este utolsó üzenetét, kimentem a ház elé a teliholdat várni. Tiszta volt az ég, szinte alig volt egy-két felhő. Mihelyst előbukkant a hold, éreztem azt a bizonyos remegést, ami végigfutott rajtam. Lehunytam a szemeimet és vártam.Vincent E/3-ban:
Harry miután átváltozott, felvonyított. Egy kellemes illat lengte be a teret. A farkast ez teljesen megbolondította. Az illatot követve Sophie házához ért. Ám érzett itt vadász szagot is. De a kellemes illat jóval erősebb volt. Ez nem holmi parfüm vagy kölni illat, ez Sophie lényének illata. Kellemes vaníllia citrussal elegyedve. Soha életében nem érzett ehhez foghatót a farkas. Azonnal meg kell találnia. A ház felé közeledve az illat másfelé terelődött. Az erdőbe vetve magát csak futott és futott, amerre ösztöne vitte. A hold magasan járt, szinte bevilágította az erdőt. A farkas vicsorogva futott, hajtotta az adrenalin. Egy órányi futás után már majdnem elvesztette a nyomot, mikor újra felerősödött. Felpillantva meglátta őt. A korlátnak támaszkodott és a távolba meredt egy csészével a kezében. Birtokolni akarta őt. Magánál tartani. Rátelepedni, hogy ne mozdulhasson el mellőle. Pedig ölési kényszert kellett volna éreznie.
Feljebb kúszott a fák alatt, nehogy észre vegye. Miután meggyőződött róla, hogy egyedül van, a tettek mezejére lépett. A lány megijedt közeledtére, de miután felismerte őt elmosolyodott. Nem félt tőle egyáltalán. Ismerte őt.
- Sophie gyere be azonnal!-sipított fel egy nő nem messze tőle.
Vincent kivillantotta fogait, szeme szinte vérben forgott. Akadályt érzett a nővel kapcsolatban. Veszélyt.
- De ő csak Vincent!-nézett a nőre a lány
- Azonnal gyere be! Ő most nem önmaga.
- De hát!
- Soph!-ugrott elé egy férfi fegyverrel a kezében- Azonnal menj be! Ő nem Vincent!
Szabályosan belökte a lányt. A farkas egyre türelmetlenebbé vált. A lányt akarta, semmi mást. Vicsorogva közeledett a férfihez. Jason behátrált, majd egy jól irányzott mozdulattal bezárta az ajtót, mire a farkas ugrott volna. Azonnal kaparni kezdte az ajtót, majd a földet alatta, de a kövön csúsztak a karmai. Más utat kell találnia. Körbe ment a házon, hátul felugrott és ott talált egy nyitott ablakot. Azonnal beugrott rajta. A lány illata szuper intenzív volt. A nappaliba érve sehol senkit nem talált. Az emeltre futott fel, ahol megérezte a lány illatát az ajtó mögül. Vadul kaparni kezdte. Mögötte halk zokogást hallott. Sírt.
- Vincent kérlek!-sírdogált- Ha ott vagy benne. Menj el!
A farkas egy pillanatra megállt a kaparásban, de után folytatta, ahol abbahagyta.
- Vincent!-szólt újra- Kérlek!-zokogott tovább
Hajnalig próbálkozott a betöréssel, hasztalanul. Feladva kiment a ház elé, onnan ahonnan jött. Az erdőbe vetette magát.Harold szemszöge újra:
Fogalmam sem volt hol vagyok, vagy mi történt az éjjel. Feltápászkodva elindultam az erdőben. A főútra kilépve a város táblájába ütköztem. Nem kell most Gregor segítsége csodával határos módon.
A végtagjaim sajogtak, mintha egész éjjel kapartam volna. Úristen! Kapartam! Sophie!Halihó Cukorborsók!
Itt egy újabb rész, remélem elég izgalmas, próbáltam úgy csinálni.
Köszönöm a sok kommentet és szavazatokat, óriásiak vagytok.
Millió puszi:
Nola
YOU ARE READING
Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett)
FanfictionMilyen az amikor kiderül, hogy a párod egy vérfarkas? Milyen az, amikor bevésődik? Milyen az amikor közli veled? Annyit mondok, maradj ülve, mikor közli veled, mert úgy jársz, mint én. A sürgősségin kötsz ki vérző fejjel, amiért frontálisan belemés...