- Sophie ezt nem kellett volna.-sistergett mellettem a dühtől Harry
A házában voltunk, a nappali kanapéján ültünk, 15 perces szünetet kaptunk, hogy átgondoljuk a ránk váró kihívást.
- Nem hagyom, hogy az apád miatt vesszen a falka. Tartozom nekik ennyivel. Gemma is hozzájuk tartozik meg a két gyereke is és lassan a testvérem is. De te számítasz mind közül a legjobban. Nem hagyom, hogy csorba essen a neveden Styles!-vágtam vissza
Legnagyobb döbbenetemre elmosolyodott és magához vonva megcsókolt. Tudtam, hogy ő is megtenné ezt értem ugyanúgy.
- Mit kell tennem?-kérdeztem lihegve csókjától megmámorosodva
Hihetetlen, hogy mindig ilyen hatással van rám. Remélem még 40 év múlva is ezt fogom érezni.
- Biztosan akarod ezt?
- Igen!-bólintottam- Eddig mindenki kibírta, én is ki fogom.
- Ha ezen túl leszünk, nincs ami szétválasszon minket Eperke.-simogatta meg az arcomat- Csak légy erős kérlek.
Egy hatalmasat nyeltem elhangzott szavai hallatán.
Harry mély levegőt vett és elmondta a szertartás menetét.
- Meg kell küzdenem a Tanács által kijelölt férfival, aki a konkurenciám veled kapcsolatban.
- De ilyen nincs is!-csattantam fel
- De van.-sóhajtott- Az apám lesz.-csóválta meg rosszallóan a fejét- Vagy az egyik embere, hogy engem bosszantsanak. Téged el fognak rejteni egy helyre, amiről mi nem tudunk. Viszont sebeket fognak ejteni rajtad és másik két emberen is, akikkel hasonló az életkorod vagy esetleg vérrokonod. Farkas alakban kell rád találnom. Fő a gyorsaság és az ész.
Még mindig értetlenül álltam előtte. Mi köze ehhez a vérnek? De nem vágtam közbe, kíváncsi voltam a végkimenetelre, de eddig se piskóta a történet.
- Ezeket különböző helyeken fogják megjelölni. Nekem és a konkurenciámnak az lesz a feladata, hogy megkeressünk téged még napfelkelte előtt.
- És ha nem sikerül?-akadt fen a szavam
- Meghalsz.-fejezte be tömören- Elvérzel. A házasság egyik alapja a falkában az, hogy jóban rosszban, betegségben, egészségben együtt legyünk és a férfinak kell megvédenie a nőt, ápolnia és óvnia mindentől. Ezt jelképezi a vágott sebek rajtad és a gyógyítás a megtalálásod után.
- Tehát nem láthatom el a sebeimet?
- Nem, két felvigyázó lesz veled, akik figyelni fognak a távolból. Valószínű ki is fognak kötözni, hogy még véletlenül se láthasd el magadat, főleg amiatt, mert orvos is vagy. Biztos, hogy akarod ezt?
Nagy levegőt vettem és mindent átgondoltam abban a pár másodpercben. Harryt az életemnél is jobban szeretem. Nem fogom megadni Desmondnak azt az örömöt, hogy megfutamodok.
- Hányan haltak már ebbe bele?
- Jó néhányan.-csuklott el a hangja
Mutatóujjammal az álla alá nyúltam és felemeltem a fejét, hogy a szemembe nézhessen. Tudtam, hogy most nekem kell erősebbnek lennem kettőnk közül. Szüksége van rám, ahogy nekem is rá. Ő a mindenem, ahogy én neki.
- Edward! Most jól figyelj rám! Tudom, hogy odabent vagy. Meg kell találnod, különben a síron túlról visszajövök és szétrúgom a seggedet. Szeretlek titeket.
Mintha most először valami mást láttam volna átvillanni a szemén. Biztosra vettem, hogy a benne élő farkas volt. Hallott engem és értett. A vőlegényem még utoljára megcsókolt a nappaliban, majd visszamentünk a többiek közé.
- Sikerült elbúcsúzni?-gúnyolódott Desmond
- Felesleges, hiszen hamarosan újra látom.-vetettem oda neki foghegyről
- Lesz mire neveljelek Sophia, mihelyst megnyertem a harcot.-vigyorgott rám sötéten
Egy szemforgatással jutalmaztam, majd szájon csókoltam előtte a vőlegényemet.
- Szeretlek. Várok rád!-suttogtam a szájába
- Szeretlek.-suttogta vissza
Szinte hallottam, ahogy elcsuklik a hangja. Csak legyen elég ereje ahhoz, hogy végig csinálja értem, értünk.
Seth lépett közénk, majd ismertette a már Harry által nemrég hallott menetrendet. A tájékoztató után Harryt és Desmondot két farkas kíséretében eltávolították a tisztásról. Gemmát és Jasont hívták ki. Már meg sem lepődtem ezen. Gemma nem sokkal idősebb nálam, Jason meg a fivérem, a génállományunk megegyezik, ráadásul nemrég adtam neki vért. Remek, nekem végem.
Két falka tag kíséretében távoztunk mi is a tisztásról. Az ott lévő emberek visszafojtott lélegzettel figyelték az eseményeket.
Az erdő sűrűjébe vittek minket, egy férfi és egy nő volt a felügyelőnk. Egyik sem volt túl szimpatikus mit ne mondjak. Egy idő után megálltak, majd egy tőrt előkapva se szó, se beszéd nélkül belehasított a combomba. A hirtelen jött fájdalomtól felsikítottam. Jó nagy heg díszítette a combomat. A véres tőrt pedig a fa törzsére kente.
- Még 13 vágás kislány, ki fogod bírni.
- Remek!-sóhajtottam könnyeimmel küszködve
A bátyám próbált segíteni, de elsepertem kezeit magam mellől. Nem akarom, hogy lássák, hogy gyenge vagyok. Végig fogom csinálni, mert tudom, hogy Harry is meg fogja tenni a magáét.
Újabb 15 méter után ezúttal Gemmán ejtettek vágást a karján. Ő meg se rezzent, hisz a volt férje miatt ezen már túl volt. Csodálkozom, hogy egy heg nincs a bőrén, amilyen mélyen belevágott a húsomba. Nekem biztosan ott marad a nyoma. Barbár népség.
Mire a házhoz értünk, alig volt erőm. A karomból, a lábamból, sőt még a nyakamból is csorgott a vér. Bassza meg, igaza volt, ha napfelkeltéig nem talál rám, itt vérzek el. Egy kies, sűrű növényzettel teli részhez vittek, egyenesen egy szúrós töviskes bokorhoz vezettek, ahová kikötöztek. Éreztem, ahogy a tüskék belemélyednek a bőrömbe. Már nem tudtam magamon uralkodni a rengeteg fájdalom miatt, néhány kósza könnycsepp kicsordult a szememből. A végtagjaim zsibbadtak a sok vágás miatt. Gemma és Jason mindössze 4-4 sebet kapott, míg én 14-et összesen.
- Visszakísér titeket Maxine, én pedig maradok Sophie-val.-utasított minket a férfi
A két áldozat, akik miattam vállalták ezt, némán bólintottak és követték a nőt. Jason még egy utolsó fájdalmas pillantást vetett rám, én pedig emelt fővel rámosolyogtam. Ez a kép maradjon meg rólam bármi történjék is velem ezen az éjszakán.
Nem tudom mennyi idő telhetett el, a vér már egészen megalvadt a lábamon, a férfi, mint később kiderült Tom, megitatott egy kevéske vízzel. Kürt szót hallottunk a távolból. Tudtam mit jelent ez. MEGKEZDŐDÖTT!
Halihó Cukorborsók!
Itt az újabb rész, innentől igyekszem nem elhanyagolni titeket!
Köszönöm az előző részhez írt rengeteg kommentet, nagyon jól estek mind!
Ha tetszett a rész, kérlek szavazzatok és írjatok kommentet.
Puszi& ölelés:
Nola
YOU ARE READING
Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett)
FanfictionMilyen az amikor kiderül, hogy a párod egy vérfarkas? Milyen az, amikor bevésődik? Milyen az amikor közli veled? Annyit mondok, maradj ülve, mikor közli veled, mert úgy jársz, mint én. A sürgősségin kötsz ki vérző fejjel, amiért frontálisan belemés...