Ott ültem az anyámmal szemben, aki történetesen egy vámpír. És meg akar minket ölni. Éreztem, ahogy kifut a vér az arcomból.
- Baj van Drágám?
- Nem!-köszörültem meg a torkomat
- Ismerted Louis Tomlinsont?
- Igen!-bólintottam- Egy ideig jártunk az egyetem alatt. De megcsalt és kidobtam. Azóta semmit sem tudok róla. Illetve egyszer itt összefutottam vele, de semmi más.
- Sajnálom Kicsim! És a fürtös hajú sráccal mi van?
- Együtt vagyunk!
Elfintorodott. Tudom, hogy kölcsönös az utálat. Nem hiszem, hogy ő tudta, hogy én tudom mi Harry valójában.
- Segíthetne a barátod meg Jason megkeresni a tetteseket.
- Nem hinném, hogy ideje lenne erre bármelyiküknek is. Ne feledd Jason vámpír vadász.
- Tudom!-sóhajtott
- De, hogy tudjátok meg ki volt a tettes?
- Azt sajnos nem árulhatom el neked!
Nagyon féltem. Azonnal haza kellett mennem elmondani a többieknek.
- Sophie tudnod kell, hogy én nagyon büszke vagyok rád. És apád is.
- Miattatok lettem orvos.- ültem a motorra- De már megbántam!
A sisakot a fejemre húztam és elszáguldottam haza. Egy rövid sms-t írtam a két fiúnak. 1 óra alatt sikerült összeülnünk a nappaliban.
- Senki nem hallhat minket?
- Nem!-rázta a fejét Jason- Minden rész hangszigetelt
- Tehát ezért nem hallottam sose, ha jön!-nézett rám Harry
Elmosolyodtam a kis drágán. Ölébe ültetett és mindent elmeséltem.
- Megmondtam, hogy nélkülünk ne menj oda!-csattant fel Jason
- Nagylány vagyok már! El tudom dönteni mit akarok! De nem ezért hívtalak ide titeket.
- Mit tudtál meg Kedves?-simította a bal vállamra a hajamat Hazza
- Ashleyék azért jöttek, hogy megtalálják Louis gyilkosát.
- Mert?-vonta fel a szemöldökét Jason
Mindent elmeséltem neki. A tenyeremről csorgott a víz az idegességtől.
- Akkor óvatosnak kell lennünk. A legjobb lenne nem találkozni velük. Szépen mindenki teszi a dolgát. Nem keltünk feltűnést.
- Félek! Mi van, ha rájönnek?
- Nem fognak! Több ilyet megúsztam már életemben. Nem most fogunk elkezdeni aggódni.
- Kedvesem egyet kérek!- fordította naga felé a fejemet Harry- Ne csinalj semmit nélkülünk. Rendben?
- Igen, Harry!-bújtam hozzá
Az estét együtt töltöttük. Már nagyon hiányzott nekem.
Reggel a házból kifelé menet Ashleybe botlottam.
- Jó reggelt!-mosolygott rám
- 'reggelt!-ásítottam
- Elvihetlek dolgozni?
- Miért?-zártam be a lakást
- Hogy megismerhessem a lányomat. Szeretnék veled több időt tölteni. Párod?
- Reggel elment dolgozni.
- Na akkor elviszlek a munkába.
- Kösz.
Az úton Neil Diamond szólt. Eszembe jutott az az este. Azonnal átkapcsoltam.
- Ne hidd, hogy ezzel visszahozol bármit is.
- Nem akarlak lerohanni. Csak szeretnél egy új esélyt.
- Hogy vámpír vagy? Ashley nekem az anyukámra van szükségem, nem pedig egy 30 éves fiatal lányra.
- De ez nem számít. Szeretlek titeket kicsim!
- Elhiszem, de nekem nem így megy. Idő kell!
- Délben együtt ebédelünk?
- Nincs jobb dolgod? Ne akaszkodj rám! És remélem minél hamarabb meglesz Louis gyilkosa!-csordult ki egy könnycsepp a szememből
- Tudom, hogy szeretted őt.
Á szóval azt hitte, hogy Lou miatt sírok! Ha lúd, hát legyen kövér. Higgyje csak azt. Legalább terelődik a gyanú.
- Igen, ő volt az első az életemben. De nem mondta soha, hogy ő egy vámpír.- szipogtam
- Tudom Kincsem!-simított végig az arcomon- Meg fogom találni a gyilkosát ígérem. Utána beszélhetnénk a sorsotokról.
- Minkről?
- Hogy nem szeretnétek a közelünkben lakni. Hogy újra egy család legyünk!
- Hó, hó, hó, hó! Álljon meg a menet! Csak azért, mert még szóba állok veled nem azt jelenti, hogy bff-ek vagyunk! Remélem elmentek innen, ha megvan a gyilkos!
- Bff?
- Ó édes Jézusom!- döntöttem hátra a fejemet a támlán- legjobb barát örökre azt jelenti.
- Jaaa!-bólogatott- Adj egy esélyt nekem kicsim!
- Majd meglátjuk! Kösz a fuvart!-szálltam ki
- Délután hazaviszlek, ha gondolod.
- Kösz, de Harry hazavisz!-vágtam be a kocsi ajtót
Mégis mit képzel magáról? Nem fogok neki 12 évet elfelejteni. Hívhattok gyerekesnek, de az anyának a gyermeke mellett a helye bármi történjen is.Heyhó Cukorborsók!
El sem tudom mondani mennyire hálás vagyok nektek a sok komment miatt! Mindannyiótokat imádom egytől egyig! Maradjatok itt velem sokáig! 😚😚
Itt az új rész!
Szavazzatok és írjatok kommenteket légyszi!
Puszika: Nola
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett)
Hayran KurguMilyen az amikor kiderül, hogy a párod egy vérfarkas? Milyen az, amikor bevésődik? Milyen az amikor közli veled? Annyit mondok, maradj ülve, mikor közli veled, mert úgy jársz, mint én. A sürgősségin kötsz ki vérző fejjel, amiért frontálisan belemés...