35.

4.6K 259 19
                                    

- Sophie hozzánk tartozik most már! Nyugodtan mondhatod! Ugye Kicsikém?-mosolygott rám anya

- Hát jó! Szóval átkutattam Louis otthonát, semmit sem találtam! Még az alagsorban sem!

A gondolataimat azonnal kontroll alá vetettem, nem tudhatom biztosra, hogy tényleg nem tudnak-e a gondolataimban turkálni. 

- Biztos?-vágtam ártatlan arcot

- Ennyire még én sem vagyok idióta!-nézett rám szúrós szemmel

- Jól van na!-emeltem fel a kezeimet ártatlanul

- Szóval máshol kell őt keresnünk!

- De merre tudnánk? Mi van, ha lelépett?

- Louis nem olyan. Ismerhetnéd annyira!-szólalt meg apa- Akkor tovább kell nyomoznunk. Biztosan hagytak valami nyomot. Kell lennie valaminek!

- Igyekszem!-bólintott Wrath

Az ajtóban hosszas búcsúzás után ideje volt hazamennem.

- A bátyádnak egy szót sem erről!

- Amúgy sem fog szóba állni velem! Szerintem le is lépek pár napra tőle! Elegem van belőle!

- Aludj nálunk!-ajánlotta fel anya

- Áh nem! Majd kiveszek egy szobát a panzióban. Gondolkodnom kell egy kicsit. Tudjátok, hogy megy ez.

- De, ha bármi van csak csörgess! Jó?

- Oké Anya! Jó éjt!

Alig vártam, hogy hazaérjek és mindent elmondhassak Jasonnek. 

- Persze, hisz nem vagyok akkora seggfej, mint ő, hogy nyomot hagyjak. Beletúrtam minden maradványát a tengerbe!-ültünk a konyha asztalnál

- Szóval szerintem jobb, ha most pár napra elköltözöm, csak, hogy hiteles legyek. 

- Wrath nem gyanakszik?

- Hogyne gyanakodna. Főleg, ha kiderül, hogy én vagyok az a Sophie, aki Harryvel jár. 

- Ugye tudod, hogy veszélyes játékot játszol?

- De nincs más választásunk Jason! Meg kell tőlük szabadulnunk. Balesetnek kell álcáznunk az egészet. 

- Tudom!-sóhajtott- De túl sokat vállalsz Húgi. 

- Tudom! Szóval készen vagy egy instant veszekedésre?-vigyorogtam rá

- Naná!

Összepakoltam néhány cuccomat, majd kifelé menet Jason mindenféle hülyeséget mondott. Bemutattam neki kifelé menet. Valószínű, hogy figyelik a házat. A kocsiba beszálltam, majd elhajtottam. 

"Beszélj Harryvel is!"

"Meglesz! Vigyázz magadra"

A panzióban egy szobát vettem ki magamnak. Remélem sikerült a tervünk. Más választásunk nincs. Működnie kell! 

Két napja nem láttam Harryt. Majd belepusztulok a hiányába. De el kellett játszanom, hogy mindenkivel összevesztem. A szüleim teljesen el voltak ragadtatva. De csak várjatok! Jön még kutyára kamion! 

Egyre több információt osztottak meg velem. Semmi nyom nincs Louis után.  De őket el kellett tüntetnünk a városból. Csak a bajt hozták ránk. Egyre több vadász baleset történt, amiért Harryt okolta a város vezetősége. Ha ez így marad kirúgják. 

- Nyomra bukkant Wrath!-jött be apa a konyhába, miközben anya vacsorát készített nekem

- Tessék?-kaptuk fel mindketten a fejünket

- Elég nyomós bizonyíték. 

Nem tudtam eldönteni igaz-e vagy csak egy csapda. Minden porcikám azt súgta ez nem igaz. Itt valami csel van. Jason mindent eltüntetett. Próbáltam póker arccal ülni, de a szívem heves verése elárult. Anya aggódón nézett rám.

- Semmi baj Kincsem! Meglesznek a rohadékok!

Nagyot nyeltem, és bólintottam. Wrath érkezett meg nem sokkal később. Kihívóan vigyorgott rám. Tudtam, hogy végem. Nagyot nyeltem és vártam. 

- Úgy tudom kedves Sophie, hogy csak összefutottatok Louissal. Nemde?

- De!-bólintottam- És? 

- Akkor mit keresett Louis késén a te véred?

A kés! Azt az egyet kihagyta?! Hogy kerülhette el a figyelmünket?

- Fogalmam sincs!-vontam vállat

- Ó tényleg? És elárulnád kedvesem, hogy mi az a vágás ott a csuklódon? Hiába az óra, ott van!

- Megcsikartam!-hazudtam

- Ó, én azt nem hiszem el! Lehet, hogy a szüleid beveszik a sületlenségeidet, de én átlátok rajtad kislány!-ragadott meg a csuklómnál fogva- És most szépen elmeséled mi történt Louissal!

- N..nem tudom!-riadtan néztem rá

- Akkor majd én kiszedem belőled! Vagy így, vagy úgy!

- Hagyd őt békén!-sziszegte anyám- Ha köze is van hozzá, majd a kis farkas barátjára kenjük.

- Soha!-üvöltöttem- Én voltam! Én öltem meg Louist!-zokogtam

Csak a szeretteimet ne bántsák! Bármit megteszek értük. 

- Áh végre kibújt a szög a zsákból!-vigyorgott

Odakintről morgást hallottam. Harry! Itt van! Hála az égnek! Véget vethetünk ennek az egész rémálomnak!

Hejhó Cukorborsók!

Itt van mára az utolsó rész, remélem tetszeni fog nektek!

Puszi&ölelés: 

Nola

Vérfarkas a párom (H.S.) (Befejezett) Where stories live. Discover now