Hiába lett elcseszve a reggelem, mégis úgy döntöttem, hogy délután sétálok egyet. Az erdő szélén folyó patakhoz mentem, az afölött átívelő hídon állva pedig a víz folyását bámultam.
Kikönyököltem a korlátra, a kezemet lelógattam, és erősen szorítottam az mp3 lejátszóm, amihez a fülesem kötött. Halkan hallgattam a Back 2 U-t, és azon járt az eszem, hogy hogyan mondom el a családomnak, hogy konkrétan kidobtam Markot a házból. És az életemből is. Nagyot csalódtam benne, nem mintha nem számítottam volna erre már egy ideje. Több időt töltött a barátaival, mint velem, és közülük is a lányokkal, pontosabban Cindy-vel.
El is felejtettem, hogy bekapcsoltam a mobilnetem, ezért szabályosan összerezzentem, amikor a zeném hirtelen egy csippanás szakította félbe. A kijelzőn egy új értesítés villogott a SM Town YouTube csatornájáról. Kíváncsian nyitottam meg, majd értetlenül bámultam a címét. NCT 127 BOY #YUTA VIDEO. Feltekertem a hangot.
És csak hallgattam. Néztem, ahogy Mark és Jaehyun nevetnek, miközben Yuta ott ült a háttérben. Mosolygott. Ráközelítettek az arcára, a szemeire, a mosolyára. És azon kaptam magam, hogy én is mosolygok. Aztán bevillant annak az éjszakának az emléke. Tudtam, hogy nem lenne szabad gondolnom rá, nem lenne szabad belekergetnem magam a vágyakozásba, de egyszerűen képtelen voltam elszakadni tőle.
Éreztem magamon az ölelését, mélyen beszívtam az illatát, és a tenyeremre pillantottam. Szándékosan óvatosan zuhanyoztam, és nagyon vigyáztam, hogy ne jöjjön le, így alig fakult meg az írás. Yutától Mille-nek. Legyen szép napod! xx. Újra magam előtt láttam, ahogy felnézett rám, ahogy sétált a kihalt utcán. Annyira szerettem volna, ha eljön. Talán most még egy fokkal jobban is, így, hogy Mark-ra már nem számíthattam.
Eljátszottam a gondolattal, hogy esetleg mégis eljönne. Mit mondanék a családomnak? Hogy magyaráznám ki? És ha esetleg mégis ott lenne Mark? Adtam neki meghívót, bármikor bejuthat, ha be akar. Habár erre nem láttam sok esélyt.
Feljebb vettem a hangerőt, amikor elindult a Baby Don't Like It.
Egész nap a hídon álltam, és az erdőben sétáltam. Próbáltam kiszellőztetni az agyam, több kevesebb sikerrel. Amikor elkezdett lemenni a nap, már úgy éreztem, haza kéne mennem. Viszont még nagyon nem akartam. Leültem a hídra, lelógattam a lábam és figyeltem a naplementét. Mark és én sokat ültünk itt régebben. Nagyon sokat.
Hogy is képzelhettem, hogy majd pont ezen a helyen fogom tudni kitörölni a vele kapcsolatos emlékeket? Egyszerűen undorodtam tőle.
Felpattantam, és elindultam hazafelé.
Egyre feljebb és feljebb tekertem a hangerőt a zenémen, ameddig már fájt a fülem tőle, és úgy éreztem, a dobhártyáim sem bírják tovább. Elnyomtam vele a forgalom zaját, és inkább valami más, fontosabb, sokkal égetőbb dologra szorítkoztam. Az esküvőre. Ami pár nap múlva lesz.
YOU ARE READING
선물 (Gift) - Yuta Fanfiction
FanfictionMinden rosszban van valami jó: erre Mille is hamar rájön, amikor az anyja esküvőjét szervezve belefut valakibe, akivel azt hitte, sosem fog találkozni. Hirtelen ötlettől vezérelve átnyújt neki egy meghívót, majd eltűnik a csendes, megvilágított siká...