Balik je rumah aku terus cari si nepal ni . Mana dia nyorok haa?? MANA DIAA???!
Aku masuk bilik dia . Masya Allah! Bilik ke kandang pig ni? Bersepah kalah kandang kambing .
Dengan baju merata , selimut bergulung kat kaki kerusi . Bantal kat siling .
DIA BUAT APA DALAM BILIK NI NOKHAROM BETUL PERANGAI
"oi Yoongi !! Mana kauuu! Keluar kau sekarang !"
Tiba-tiba aku dengar bunyi flush dari dalam tandas dan Yoongi pun keluar dengan lemah longlainya .
"woi, ko kenapa?"
Dia bersandar di pintu tandas . Tangan memegang perutnya . Woi, asal pucat ni woi
"aku....muntah-muntah ah...."
"Muntah-muntah? Bukan ke tadi ko cirit birit?"
Apa sistem penghadaman engko yang dibelakang tidak berfungsi sampaikan dia keluar ikut mulut?
Aku datang dekat dia . Pucat sangat ni muka . Dahlah mamat ni memang melepak ya amat .
Dah macam juon tepek bedak dah aku tengok .
"ko okay tak?"
"aku nampak ok ke?"
Jawabnya dengan muka poker dia . Halahh, perempuan kan . Biasalah, tanya benda yang dah tahu .
Aku memapahnya ke katil yang macam tempat pelupusan sampah tu . Pegang dahi tak panas pon .
"ko makan apa ni sampai muntah-muntah?"
Yoongi tutup mata .
" entah"
Eii dia ni , tak jadi aku nak marah . Tulah tadi tipu lagi sakit . Kan dah sakit betul-betul .
Aku amik baldi ,aku letak sebelah katil .
"nak muntah dalam ni ok, aku gi cari ubat jap kat dapur "
Yoongi angguk je .
Aku pon pergilah ke dapur yang MASYA ALLAH BERSEPAH ABADI SIOT !
Pebendalah yang mamat ni buat tadi ni. Kemas lah kejap ,sakit mata aku. Takleh harap betullah .
Dah besor panjang pon tak reti nak ngemas .Tahulah ko tu lelaki tapi apalah salahnya bantu aku bersihkan satu rumah ni .
Haaa kan cik kiah dah bebel .
Aku
Eh,
Ni lauk kari semalam , aku dah buang ke? perasan macam banyak lebih semalam . Asal periuk ni kosong je?
Ok jap
Jangan kata mamat nepal ni makan lauk kari ni tadi? GILA DAH BASI KOT !
Aku pergi kat dia balik .
"eh, tadi kau makan apa? Kau ada makan lauk kari semalam ke?"
Yoongi angkat muka pandang aku. Lepastu dia angguk .
Astaga...
"ya allah, lauk tu dah basi kot . Kau tak kan tak bau?"
Muka dia blank .
Eii bodohnya dia ni . Dah takde hidung ke nak bau dulu ?
Aku patah balik bersihkan apa yang patut dan aku cari ubat yang terletak helok di dalam kotak first aid .
Heol .
Jangan cakap ubat, satu hape pon takdak.
Bersih.
Menatang ni cuma kotak je?!
What?!
Selama ni aku tertipu dengan kotak first aid yang acah megah duduk atas peti ais ni?!
Wat de frog sehh
Aku pergi balik kat Yoongi .
" weh, takde ubatlah . Macam mana ni?"
"gi lah beli ubat"
Ewah kau, mentang-mentang sakit sedap mengarah ek.
Ok ok
Memang kena beli pon .
"kita pergi klinik jelah"
Aku mendekati nepal dengan penuh ayu dan penyopan . Ewah
"sapa nak bawa kereta?"
"hengko ler"
Sengih selagi ada gigi . Dia julingkan mata .
Habistu takkan aku yang takde lesen ni nak memandu? Nak aku bawa kereta atas dibaider ke? Atau dalam longkang?
Haa pilih pilih
"aku tak larat "
"habistu takkan nak mereput kat sini?"
Yoongi pikir jap . Bior dia pikir sorang , aku tak nak pikir .
"gi minta tolong Syafiq "
WHAT??
"kenapa dia pulak?"
" dahtu sapa lagi yang boleh bawa kereta? Aesh?"
Halamak tak yah ah mention crush aku .
"yelah yelah"
Dengan baju tadi yang tak bertukar ganti serta sedikit peluh diketiak, aku beranikan diri ke rumah sebelah . Jiran merangkap crush aku .
Klishe tak? Sebelah rumah je .
Aduh, segannya nak tekan loceng.
Aku pun memaksa jari aku untuk menekan loceng dan akhirnya tekan juga setelah aku berperang sendiri nak guna jari mana satu .
Berdebar ni nak tunggu orang buka pintu . Manalah tahu kot-kot Aeshraf yang buka ke an . Huihuiii
Pintu dibuka dan muncullah...
Aeshraf
Yang pakai bathrobe . Rambut bashah .
OMG Hakak tak kuat 😨. Nak pengsan jap lah
YOU ARE READING
CRUSH haku hensem || KTH [Completed✔️]
Fanfiction+Bila kau ada crush pada budak sebaya kau tapi dia masih bersekolah (form 6) dan kau pula merupakan seorang guru. Guru tadika yang chumel... Pfftt.. ⚠️ amaran keras ⚠️ - cerita tak sempurna ni ada byk masalah seperti :- • grammar bm yang kelaut...