"balik nanti naik syafiq. NAIK SYAFIQ TAU—tak maksud aku, tumpang kereta syafiq, kau paham tak?"Yoongi berhenti di hadapan pintu pagar tadika.
"kau tak boleh amik lagi ke?"
"aku ada hal"
"hal apa?"
"adalah"
Aku jeling dia. Eleh, dengan kita pun nak berahsia. Sepender kau pun aku basuhkan tau.
Jap, ada kena mengena ke?
"ala kau amiklah aku, aku nak balik awal."
"Aku tak boleh, kau tumpang Syafiq je aku dah bagitahu dia"
"aloooo"
"dah tak payah nak buat muka tenuk, pergi sana masuk kelas"
"ish! yelah BYE!"
Aku terus pusing laju masuk tadika. Dia pun laju je pergi.
Buat apalah dia ni. Dah dekat seminggu dah ni, aku ni dah tebal muka dah kejap kak Ija hantar, kejap abang Syafiq hantar.
Ada abang tapi tak boleh hantar. Apa guna aku bayar gaji ni? hmm, aku dah boleh kot potong gaji separuh.
🎶🎵🎶
"Yaya duk sini je, tolong tengokkan beg budak-budak ni."
Arah kak Ija. Aku angguk. Kemudian dia pergi mulakan berlatih.
Aku cuma memerhati dari tepi. Macam biasa cuma biasanya aku boleh join Aeshraf kemas-kemas prop ke tapi harini aku duduk je.
Nak pergi tapi segan. ehehe
Tengok jelah Aeshraf dari sini.
Hensem betullah dia ni. Tak pernah tak tergoda kalau pandang dia.
🌚
Dia boleh main flip-flip rambut pula alamak dia ni. Oh alamak dia toleh aku. Aku sengih. Kantoi usha hakhakhak
DIA SENYUMMM
pastu
DIA MAI KAT AKU OMEGOD
Kau ni Yaya, dah banyak kali kot berdepan dengan dia tapi tetap tak behave.
"ingat ada kat library"
Aku senyum dan geleng. Tak pergi situ lagi, ada lanun ikan nanti.
Aeshraf duduk sebelah. Omegod.
"em, awak join tak lawatan perkhemahan ke gunung hang jebat tu?"
Lawatan? Khemah?
BERKEMAH BERKEMAH BERKEMAH SAMA SI NOPAL
//body roll//"lawatan? bila?"
"next week tak silap. Dorang ajak saya join jadi fesi. Awak tak join ke?"
Wuuuu Aeshraf jadi fesi siot. Untunglah bebudak ni ada abang fesi merecik macam dia ni. Aku dulu muka pakcik fesi semua garang nak mampus. Pakcik tau bukan abang.
Sebab pakcik-pakcik askar yang jadi fesi. Bapak seram.
"em, saya baru tahu ni. Kena tanya Yoongi dulu hehehe"
YOU ARE READING
CRUSH haku hensem || KTH [Completed✔️]
Fanfiction+Bila kau ada crush pada budak sebaya kau tapi dia masih bersekolah (form 6) dan kau pula merupakan seorang guru. Guru tadika yang chumel... Pfftt.. ⚠️ amaran keras ⚠️ - cerita tak sempurna ni ada byk masalah seperti :- • grammar bm yang kelaut...