AH SUDAH
MAMPOS MACAM NI
MAMPOSMAMPOSMAMPOSS
BAPAK AH KANTOI MALU SIOTTT MANA NAK LETAK MUKA NI ADOIII
Aku dah tergolek-golek kat bawah sofa. Jangan ditanya cemana boleh muat bawah ni.
Nak jerit tak boleh. Adoii kantoi pula ADOIIIIILAHH
Lepas dah tenang aku keluar dari bawah sofa.
Ting!
Dengar je bunyi tu aku dah seram. Aku jengah henfon. Aku tekan button tengah dan muncul noti wasep dari Aeshraf 💘.
Aku golek balik bawah sofa. Ya Allah malunyo dennnnn!
Aku duduk atas sofa dengan betul. Tudung yang sepatutnya aku buka aku betulkan. Entahnya, nak reply wasep je pun tapi feeling macam ada depan mata.
Aku buka chat dia.
Aeshraf 💘 :
awak ada benda nak cakap dengan saya ke?ADAAAAAAA
Aku pejam mata. Tarik nafas, hembus.
Fuhh nak reply chat dia lagi susah dari jawab soalan kbat perdagangan.
Aku mula menaip.
Jap nak taip apa tadi?
hmmm
Yaya :
awak dah salah faham.Aku yakin dia akan tanya balik pebenda yang salah fahamnya tu.
Aku masuk bilik dan mandi. Henfon aku biar atas katil. Kita tengok dia reply ke tak.
Habis je mandi macam tak nyempat-nyempat aku dengan berkemban terus berlari capai henfon.
DIA DAH REPLY WEHH
Aeshraf 💘 :
salah faham apa?Kannn aku dah agak dah.
Okay nak pakai baju dulu ke reply dulu ni? Dahlah mandi cincaucincau je tadi. Ahh takpe ah, duk rumah je pun. Paling tak pun si nepal tu je ada.
Hmmmm
Aku mengetuk dagu.
Tak aku still pikir nak pakai baju dulu ke tak ni. Kang tetiba Yoongi balik pastu serbu bilik aku mati dia nampak aku camni. Adik beradik pun ada aurat bro.
Pakai baju dululah. Dah siap pakai baju, aku baring dan henfon aku capai.
Yaya :
pasal Mika.Send.
Huish berdebar teruk ni.
Ting!
Aeshraf 💘 :
awak tak perlu explain pape.
saya okay je kalau dia memang pilihan awak. :)AHHHHHH BUKANNN BANGG BUKANNN
Aduhh kan aku dah cakap dia mesti pikir aku dengan Mika punya ni.
Semua salah kau Mika. BEDEBAH KAU. Aku harap kaki kau kejang masa berak.
Aku menaip dan tiba-tiba henfon aku gelap. Aik? apa ni? kenapa pula? TAKDE BATERI KEEE???
Alamak kau ni! Time-time camnilah kau nak mati, aduh! dahlah tak bagitahu dah tinggal 20% ke apa.
YOU ARE READING
CRUSH haku hensem || KTH [Completed✔️]
Fanfic+Bila kau ada crush pada budak sebaya kau tapi dia masih bersekolah (form 6) dan kau pula merupakan seorang guru. Guru tadika yang chumel... Pfftt.. ⚠️ amaran keras ⚠️ - cerita tak sempurna ni ada byk masalah seperti :- • grammar bm yang kelaut...