08

2K 187 71
                                    


Ceh

Cliche betol cerita hidup aku yang direka author ni. Gaya pemakaian aku dengan Aeshraf tak jauh beza. Sama je baju kekotak.

Aku bergerak menunggu lift di belakangnya. Dia menoleh bila rasa kehadiran aku.

"eh Aira"

Woooo

Dia panggil aku Aira??

Kan aku dah kata mama je yang boleh panggil aku camtu.

em tapi kalau Aeshraf takpelah

hehehehe

"err...hai..Aeshraf"

"jalan? "

"ha.ah...nak gi study ke?"

Sebab dia bawa beg

ceh ramah betul aku bertanya kan 😌

"ha.ah..study group"

Lift terbuka dan kami masuk bersama. Naik lift je pun tapi dia punya teruja tu suppp!  naik atas.

Time ni jelah dapat berdua dengan Aeshraf dalam ruang kecil tanpa ditangkap oleh JAIS. Hahahaha

Merepek apa siaa aku

Kami diam je. Dia sebuk tengok henfon. Aku pun.

Kami dah pulang mana janjinya? ~cucur adabi yang enak~

Tiba-tiba henfonku bergema. 

Samatha

Aduh

Time nilah ko nak call. Haihh, nyesal tak tukar ringtone. Aku nampak Aeshraf macam tergelak sendiri. Entah apa agaknya yang dia fikir pasal aku. Mesti dalam hati dia dah gelak gila gila.

Malu!

"hello? aku otw dah ni"

"em...yaya...aku kan"

Eh dia ni

Semacam je ni.

"kenapa? kau kenapa?"

"aku kan...em...sebenarnya.. aku lupa something..."

"lupa apa?"

Lift terbuka dan kami keluar.  Aeshraf terus keluar menuju ke mana aku tak tahu. Aku bergerak keluar mencari kereta si Samatha ni.

"aku dah nampak kau, jap aku datang kat kau"

Aku matikan panggilan dan bergerak masuk ke dalam kereta dia.

Lepas tutup pintu kereta, aku tatap wajah minaci ni yang tengah buat muka macam aku rasa dia tengah buat salah.

"haa kenapa?"

"yaya..sebelum tu aku nak minta maaf.. "

"terus terang jelah adui"

"okay... aku.. sebenarnyakan.. harini aku ada study group.. aku lupaaaa, aku ingat aku free hariniii huhuhuhu "

"alaaa.. kau ni!  kata free tadi"

"alaa sorry lah! aku lupalah"

"hem..habistu tak jadilah ni?"

Aku dah bersiap cantik-cantik kot. Aduh minah ni

"okay macam ni. Pekate kau ikut aku gi study group lepastu kita boleh gi lepak"

"ikut kau study group? eee tak naklah aku. Ada kawan kau semua"

"alaa...bolehlah. Kau tu dahlah susah nak ajak keluar. Kejap je, tak lama"

CRUSH haku hensem || KTH  [Completed✔️]Where stories live. Discover now