Harini cutiYEEEEAAAHAHHAAYUYUUUUUQUWUMDVDHDJKD
Akhirnya sampai juga hari minggu yang aku tunggu setiap hari.
Harini aku nak tidur puas-puas. Selalu kena bangun pepagi an. Aku nak tidur harini sepuasnya.
Ala bukan selalu, takpe bangun lambat pon.
Baru je aku nak sambung tidur tiba-tiba henfonku berbunyi ewah.
Siapa pulak yang call pepagi ni.
'My Love ♡'
Alamak
Ma'am besar tepon lah pulak. Ni mesti nak nak ceramah khidmat masyarakat ni.
"hello assalamualaikum"
"wa'alaikumussalam warohmatullah hiwabarokatu hello"
"haa dah bangun belom? "
"belum, tengah berdengkur ni haa krokkk krokk"
Aku buat bunyi dengkur.
"hish dia ni. Bangunlah, orang pompuan tak elok bangun lambat. Tak cun nanti"
"ma,kalau adik tidur lagi, takkanlah adik jawab call ni "
"eleh,macamlah mama tak tahu. Adik kalau cuti dua hari, mau dua hari tidur je keje. Siapa nak masuk minang kalau perangai camni? "
"ee mama ni, amende cakap pasal minang pulak ni. Adik muda lagi, wajiblah berenjoy dulu uyehhh"
"banyaklah ko punya enjoy. Ni abang mana?"
"manalah adik tahu. Adik bukan sebilik pon dengan abang"
"dia dah bangun belom? "
"tak tahu"
"pergilah tengok"
"nak buat apa? "
"tengok ajelerr. Report "
"ma, adik rasa adik idea yang lebih bernas"
"idea apa? "
"pekate mama tepon je abang."
"adik, mama ada idea lagi bernas"
"apadia? "
"pekate sebelom mama sepak sepak punggung adik baik adik gi tengok abang"
Adumak mak aku ni. Nak main sepak sepak pulak.
"ehh macam bernas je idea tu. Jap adik tengok"
Mak aku kalau dia dah kata macam tu, tak mustahil jap lagi dia muncul depan pintu rumah dan menyepak muka aku yang peloles ni.
Aku dengan malas menapak ke bilik mamat nepal ni. Nasib baik tak jauh mana.
Tanpa mengetuk pintu aku terus memulas tombol pintu.
Macam yang aku jangka. Dia tengah sedap ngorok dengan laptop dibiar terbuka kat sebelah dia.
Tu kalau jatuh tu, mau kena pijak dengan mama.
"abang tidur lagi"
"ya allah pergi kejut dia. Ni lagi sorang, dah lah tak keje. Lepastu duduk rumah asyik tidur je keje! Umur dah meningkat tapi perangai tak berubah-ubah! Macam mana nak kawin macam ni?"
Kan mama dah bebel. Takpe tu aku tak kesah sebab memang hobi mama pun tapi yang aku kesahnya dia membebel kat aku.
Haihhh
YOU ARE READING
CRUSH haku hensem || KTH [Completed✔️]
Fanfiction+Bila kau ada crush pada budak sebaya kau tapi dia masih bersekolah (form 6) dan kau pula merupakan seorang guru. Guru tadika yang chumel... Pfftt.. ⚠️ amaran keras ⚠️ - cerita tak sempurna ni ada byk masalah seperti :- • grammar bm yang kelaut...