"bye cikduu!"
"byee"
Aku balas lambaian Anaqi. Eee gigi dahlah takde, geram je aku tengok. Aku masuk semula kelas dan mula mengemas. Selesai kemas semua aku bergerak ke sekolah menengah.
Haihh, inilah nasib menumpang. Ada abang, busy keje. Ew macam tak kena gitu nak cakap Yoongi busy keje sebab dengan muka poker dia tu membuatkan aku rasa dia tidur kat dalam stor. HAHAHAH nasib kaulah Yoongi dapat adik cenni. Alah dengan kau je biadap. Suwit kan?
Aku duduk di tempat biasa. Gazebo sebelah koperasi. Hmm koperasi tutuplah. Baru nak beli air, haus ni. Aku keluarkan henfon, boring weh. Main game jap.
Lepas 15 minit gitu loceng sekolah bunyi. Hari ni hari rabu, so ada kokurikulum. Balik pukul 4 petang, jadinya ramailah bebudak lelaki tingkatan 1 duk lalu lalang kat sini. Nak pergi koperasi agaknya tapi tak buka dah lepastu duk menyinggah kat aku pula.
"hi kak"
Aku senyum kejap lepas tu aku fokus main game.
"eh hi kak hehe"
Alah janganlah kacau, nak menang ni.
"uish akak ni main need for speed lah"
"yeke? yeke??"
Ah sudah, ramai pula yang kerumun aku. Hmm ni nak stop kang aku kalah pula. Ahh lantaklah dorang nak tengok ke tak, janji aku menang.
"laju kak! tekan nos tu kak"
"weh weh yang belakang tu nak potong"
"tekan nos kak"
"dasyat ah akak ni main"
"ni kalau aku main ni dah lama no 1 dari belakang"
Eh, see the leglah, gila tak menang. Lawan dengan Yoongi pun aku menang tauu sebab tu dia malas nak ajak aku main. Pengecut 😏.
"ehem, amboi buat apa tu reramai"
Aku buat tak endah. Jap jap nak menang ni.
"akak ni pro main game"
"gamers ni bang"
Bang? Nak tengok siapa tapi nak menang dulu. Ah kejaplah.
"haa sikit lagi kak! last lap tuu"
"pecut kak pecuttt"
Dan macam biasa aku menang, heh. Kacang goreng je pon.
"yeahh!"
Aku beryeahh dengan bebudak ni tanpa aku sedar yang Aeshraf dah duduk depan aku. Dia tongkat dagu tengok aku. Senyum.
Aku terkejut. Bila masanya kau sampai ni ya Allah. Aku sengih.
"mainlah lagi kak"
"nak tengok ni"
Eh tak blah lagi bebudak ni.
"err.."
Nak cakap apa eh. Aku dah segan ada Aeshraf ni.
"dahlah pi sana, nak dating ni"
Selamba Aeshraf cakap. Bapak segan.
"wuuuuu datinggg"
"kapel eh"
"blah blah jom, hehehe"
Dorang pergi lepas Aeshraf rasuah coki coki. Kekecik dah main rasuah.
"main apa tadi?"
Aku tersengih-sengih tunjuk henfon. Alah game biasa je wakk. Nak lawan kee?
"ohh main game kete"
YOU ARE READING
CRUSH haku hensem || KTH [Completed✔️]
Fanfiction+Bila kau ada crush pada budak sebaya kau tapi dia masih bersekolah (form 6) dan kau pula merupakan seorang guru. Guru tadika yang chumel... Pfftt.. ⚠️ amaran keras ⚠️ - cerita tak sempurna ni ada byk masalah seperti :- • grammar bm yang kelaut...