112

1.1K 127 58
                                    



Okay cun dah wangi. Tuala kecil aku biar atas kepala dan aku pun keluar dari tandas. Mata aku terus terpandang Aeshraf yang tengah main gitar di birai katil. Dia pun automatik pandang aku sambil main gitar tu.

Dia senyum.

ASDFGHKSLAJHSGGFSHGSHSHHAHGAKASDFGHJKLWARGHHHENSEMNYAAA

Aku balas senyum. Lepastu cepat-cepat aku pergi meja solek. Aku lap rambut bagi kurang air menitis.

Aku perasan dari pantulan cermin, Aeshraf tengah tengok aku. Aku beranikan diri balas pandangan mata dia sambil naikkan kening.

Dia ketawa kecil dan alihkan pandangan. Malu ke tuuu ahakss comey bohh.

Aku sikat rambut pula dan ya, dia kembali perhati aku macam tadi. Bunyi gitar masih lagi bergema, entah lagu apa aku tak tahu. Mungkin dia main petik je tali gitar tu.

Lepas pakai bedak talkum sikit, aku bangun dan pergi ke tempat sidai tuala yang berdekatan pintu. Tiba-tiba Aeshraf menyanyi.

"baby take my hand I want you to be my heartbeat.."

Spontan aku pandang dia.

"..cuz you're my spiderman and I love you 3000"

Spiderman? Pfftt, nak tergelak aku dengar. Dia bagi signal suruh duduk sebelah dia dan aku pun duduklah dengan malu-malunya ahaa.

Aku pandang tangan dia petik tali gitar tu sebab malu nak pandang muka dia aaaaaaaa, dari tadi dia asyik duk pandang aku je.

"baby take a chance cuz I want this to be something, straight out of a Hollywood movie~"

Cup!

Dahi aku dicium sekilas. Terkejut aku, terus aku pandang dia dan

Cup!

Pipi aku pula diciumnya laju. Terus terkaku aku. Bahang muka aku.

Aeshraf cuma gelakkan aku, nak tengok muka dia gelak tapi aku tengah malu tapi nak tengok tapi maluuuu tapiiiii

"cutelah sayang ni, baru cium dahi dengan pipi belum cium.."

Dia muncungkan bibirnya.

ASDFFGHHJKLAJSH APA KAU NAK HAAA SEBENARNYA HAAA???!??

Aku pukul lengan dia.

Heyyy awak niiyy!

"ahhahahaha..takdelah saya gurau je, duduklah dekat lagi, awat jauh"

Tangan Aeshraf laju tarik pinggang aku supaya aku duduk rapat dengan dia. Terkejut nyahh!

Aku cuba berlagak tenang dan cari idea apa nak borak ni.

"em..kenapa nyanyi spiderman tadi? Bukan ke ironman?"

Aeshraf buat muka berfikir.

"emm, spiderman kan boleh buat orang melekat kat dinding kan? awak spiderman saya sebab awak dah buat saya melekat kat dalam hati awak"

WAHAHAHAHCHIAACHIAACHIAAAAAASDFGHJLJSUWHYSHSISHSHSUSHSHEHHSDGIEBDHDJDJENSJ

Aku terus ketawa dengar. Masih sama mencuba untuk berchiaachiaa macam dulu. Dia turut ketawa tengok reaksi aku. COMEL YA ALLAH COMEL KAU TAHUU GERAMMM

"Aeshraf"

"hm?"

Dia cuba tahan ketawa.

"awak tahu tak awak comel?"

"yeke?"

Dia buat muka terkejut sikit tapi masih tersenyum. Aku angguk pandang dia.

"takdelah, Aira saya lagi comel"

CRUSH haku hensem || KTH  [Completed✔️]Where stories live. Discover now