41

1.5K 148 25
                                    



Dah balik.

Penat siut.

Penat berjalan, penat terkejut, penat malu, penat berdebar, penat terkantoi. Semua penat.

hmm

apa yang kantoi? nak tahu ke dah terkantoi dengan siapa?

ajomlah kita flashback....
.
.
.
Sebelum kami melantak pizza, Yoongi singgah ke kedai permainan video game. Lepas dia selesai bayar aku pun terus menempel kat Yoongi.

"wuih terkejut aku."

Yoongi mengurut dada. Ala bukannya aku buat apa pun. Aku berdiri sebelah dia je kot.

Kami mula bergerak ke pizza hut. Aku berjalan dengan Yoongi, dua beradik tu berjalan di depan.

"kau beli apa ni?"

Aku cuba tengok dalam beg plastik yang dipegang Yoongi.

"game baru~ nanti boleh main yeahh!"

Sorak Yoongi. Aku turut bersorak sebab aku pun boleh main juga nanti. Yeahh!

"so, kau berbual apa je tadi?"

"berbual apa apa?"

Saja aku tanya balik tanpa tengok muka Yoongi.

"tadilah kau dengan Aeshraf. Bagitahulah borak apa"

Eee kepocinya mamat ni.

"takde apa punlah,"

"eleleee takde apa konon, habis yang lambat sangat keluar tadi kenapa? haa ni kenapa lari kat aku pula?"

"Aku pergi tandaskan tadi and bila masa aku lari. Aku just..nak jalan dengan kau je. Kau tu mahram aku boleh peluk-peluk macam ni haa"

Aku peluk lengan Yoongi. Dah serupa pasangan kekasih pula.

"eleh kau sebenarnya nak peluk Aeshraf an?"

Yoongi ni kalau kaki aku tiba-tiba melayang kat kepala dia kang jangan tanya kenapa.

"heh tak ingin aku"

Puihhh menipu diri sendiri puihhhh

"korang ni aku heran, bercinta tapi macam tak bercinta."

"ya allah ya tuhanku! berapa kali aku nak cakap ni? aku . tak . bercinta . pun . dengan . Aeshraf!"

Aku menjerit kecil. Yoongi cuma berdecit. Dia buat muka toya dia yang buat aku rasa nak pijak guna selipar jepun.

"i . tak . percaya ."

Balas Yoongi dengan slang nepal dia.

Nak aku cakap bahasa nepal ke baru paham dia ni?

"hahahahaha aku gurau jelah makcik oi, aku tahu kau crush kat dia kan?"

Aku terdiam. Dia..tahu?

"haa tengok tiber jadi batu, iyeler tu, sah memang ada crush kat dia"

Aku mengeluh. Takde guna dah aku nak berdalih lagi. Aku pun dah penat nak cari alasan dengan Yoongi ni.

"okay fine aku mengaku. Aku...crush kat dia"

Akhirnya kau membongkar rahsia terbesar kau Yaya pada Yoongi nepal ni.

"see, aku tahu~"

Yoongi berlagak pro.

"tapi tolong jangan bagitahu dia, tak, jangan bagitahu sesiapa pun. Tolonglah"

CRUSH haku hensem || KTH  [Completed✔️]Where stories live. Discover now