111

1.3K 151 95
                                    



"Terima kasih cikgu"

Serentak lepastu semua duduk. Cikgu pun keluar. Sementara nak tunggu cikgu masuk, aku kemas meja dan aku perhati kawan sekelas aku satu persatu.

Mula dah tak reti duduk diam semua, berjalan sana sini. Sampai kat Mika je aku berhenti. Dia tengah ketawa.

Haihh hensemnyaaaaaaaaaaaa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Haihh hensemnyaaaaaaaaaaaa

Tanpa aku sedar, aku perhati dia sambil menongkat dagu. Dia ketawa, aku tersenyum. hehehehe

"weh weh Mika, kau tengok Ihah"

Si Faiz bersuara sumbang.

Mika toleh aku.

Apa? Ingat aku nak paling muka? Heh, sorry, makin aku senyum lagi adalah.

Dia pandang aku pelik.

dan aku pun wink.

😉

Bulat mata dia tengok aku. Terkejut. Wahahahaha siap sedialah kau Mika, akan ku tembak piew piew panahan hatiku kepadamuu wahahahahagsgsfs geli pula rasa.

"PEHHH DIA WINK BHAII WAHASGSGS"

Faiz dan 3 ekor monyet yang lain tergelak sesama mereka. Mika sendiri tergelak dan geleng kepala. Kemudian dia duduk di kerusinya.

Mungkin dia anggap benda ni cuma gurauan nak kenakan pat ekor beruk tu, tapi tidak Mika tiwduck. Bergelaklah dulu sampai nanti kau mesti jatuh hati dengan aku. uyeahhh.

🎶🎵🎶

KRINGG

Waktu rehat gaess. Tibanya waktu untuk aku rehat dengan 'boyfriend' aku. Muehehehe

Aku pergi tempat Mika.

"Mika jom rehat"

Dia pandang aku sekilas sambil kemas alat tulis atas meja.

"rehat dengan aku? siyes ah?"

"dahtu takkan aku ajak monyet pula"

Dia buat muka.

"hak alah kau ni Mika, cam tak biasa je awek ajak rehat sama, en en en"

Faiz main angkat kening dengan aku. Tergelak aku tengok muka hodoh dia tu. Terhibur.

"muka tu jangan hodoh sangat Iz, terhibur sis"

Aku gelak lagi bila dia sengaja buat lagi muka hodoh tu. Lama-lama macam nak menampor pula.

"dahlah, jom Ihah"

CRUSH haku hensem || KTH  [Completed✔️]Where stories live. Discover now