46

1.4K 191 20
                                    

Sebelum tu para Army, mohler kita fangirl kejap dengan concept BTS kali ni AAAAHHHHHHHHHHH TAEHYUNG BIRU LAGI I KENNOT AAAAHHHHHHHHH KENAPAA HENSEM SANGAT SEMUAAAAA AAAAAHHHHHHHHHHHH AKU TERUJA NAMATEYYY NAMJOON PUNYA TRAILER PUN KEMAIN MERECIK LAGI PASTU NAK KEMBALI KE ZAMAN 2013 KEEEEE AAAHHHHHHHHHHHHHH JANGAN SAMPAI AKU PUBLISH SATU BUKU PASAL TEORI BTS SUDAH AAAAAAAAHHHHHHHHHH

ok dah. Boleh mulakan. tq.



———

"okay, semalam guru besar ada pesan kan? so, bawa pensel warna tak?"

Tanyaku pada anak-anak murid kesayangan.

"bawaaaaaaa"

"cikgu nak awak warna ikut gambar yang dekat atas ni tau, boleh?"

"boooooleeehhhh"

"okay jom warna~"

Aku turut mewarna bersama mereka. Semua berebut nak aku duduk sebelah masing-masing. Halahh halahh keyoot.

"ciku, oh ciku"

Alya yang duduk disebelah tiba-tiba menarik tudungku. Eishh, aku marah kang merajuk. Dah banyak kali pesan nak panggil jangan tarik tudung. Habis tak cun macam kak cun nanti.

"ye apa Alya?"

Aku menyoalnya sambil membetulkan tudung.

"kenapa..kenapaa ciku tak datang semalam dengan..dengan semalam lagi satu?"

"oh, cikgu pergi kawin"

"HAAA??? CIKGU KAWIN??? EH EH KORANG! CIKGU PERGI KAWIN SEMALAM!"

Kepoh si Alya menyebarkan berita sensasi, yang lain pun kemain membawang. Kau ingat budak 4 tahun tak reti membawang ke zaman now ni?

Entah-entah balik rumah main pubg. Tak pun human fall flat. Ya Allah sumpah terhibur teruks tengok orang main game tu kat youtube.

Tengok dengan Yoongi sampai berguling jatuh katil. Lepastu dia gelakkan aku pula, bukan nak tolong. Nate beruk punya nepal.

"APAA?? CEKDU TAWINN??"

//zoom in zoom out//

Ha kauu tak padan dengan pelat.

"ye, ni gambar cikgu dengan suami cikgu. Haaaa hensem takkk??"

Aku tunjuk gambar aku dengan Aeshraf masa kat tempat wayang haritu.

"mana mana manaaa???"

"NAK TINGUKKK!"

"tepilah sikit zura! tak nampaklah!"

"nak tengokkkk!"

Haihh, semua benda nak berebut. Kang aku suruh bacaan kang pandai pula tak berebut. Siap beratur. Siap eh awaklah dulu, eh takpe awaklah dulu, eh awaklah baca dulu, eh EH EHH aku flip baru kang tahu.

Aku angkat henfon tinggi-tinggi.

"haa nampak takkk? hensem takkkk??"

Aku tanya lagi. Diorang semua angguk setuju.

"hensem!"

"uishh bergetah!"

"wowwww cikgu dah kawennn"

"em saya lagi hensem"

"kalau cikgu kawin, tak pakai cincin pun?"

Aku pura-pura terkejut.

"eh haahlah, alamak tertinggal kat rumah. Mana boleh bawa kat sekolah nanti awak nak"

Dia ketawa dengar aku cakap. Adui bebudak ni percaya je apa aku cakap. Habis kang dorang bagitahu kat mak bapak kata aku dah kawin.

CRUSH haku hensem || KTH  [Completed✔️]Where stories live. Discover now