Nak di fast forward kan cerita, alhamdulillah program yang dikatanya gempak gilang gemilang sampai para menteri dari pasir berdengung datang juga tu berjaya dilaksanakan dengan jayanya.Dengar cerita dah tak berdengung dah para menteri tu semua lepas tengok tarian dorang ni.
Tak sia-sialah cikgu-cikgu membanting tulang selama 3 bulan buat itu ini.
Maka dengan itu, tamatlah jawatan aku sebagai p.a kak Ija. Itu aku tak sedih sangat, yang aku sedih nanti dah tak dapat jumpa Aeshraf macam selalu.
Huwaaaaaaaa Aeshrafkuuu kita terpaksa berpisah buat masa ni. Nanti dah kawin aku tengok muka hang, hang tengok muka aku. Haa amacam, deal?
"hoi"
Yoongi cuit pinggang aku. Nasib baik aku tak pegang apa-apa, kalau tak dah melayang dah kat muka kau.
"ish kau ni"
Aku jeling dia.
Dia tersengeh dan duduk di atas katil aku yang berselerak barang-barang yang belum berkemas.
"ni semua nak bawa ni?"
Aku angguk.
"banyaknya! macam nak lari rumah je"
"bro, orang perempuan memang prepare barang banyak tau. Kau kawinlah nanti nak balik raya kalau boleh sumbat almari dalam beg kau, mesti bini kau sumbat"
"hakalamak lek ah, aku cakap je. Emo pula"
Tak aku tengah serabut ni nak pilih spender warna apa.
AHHH
Tak bukan, aku sebenarnya berdebar sebab kepala hotak aku asyik teringat kat Aeshraf. Teringat kata-kata dia.
"nanti kat kem saya bagitahu jawapan"
KENAPA DIA TAK BAGITAHU JE HARITU???
Aku tak boleh ah, boleh stress tau camni. Teka-teki bunga je pun tapi asal berdebar semacam je.
"ishhh!!"
Aku tekup muka dengan bantal. Yoongi yang baru nak sentuh pencuci muka aku, terkejut.
"oi kau kenapa?"
Aku baling bantal ke tepi, dengan rambut serabai.
"aku stress"
"stress kenapa? haa tulah aku kata tak payah pergi nak pergi. Ni dah stress pula. Dahlah aku bagitahu jelah Syafiq kau tak jadi pergi"
"EH JANGANN"
Laju aku capai tangan dia. Dia duduk balik dengan muka tak puas hati.
Dia tengok je aku kemas.
"aku tahulah banyak barang nak kena kemas tapi muka tu, yang macam tahan sembelit tu dah kenapa? nak berak pergi berak"
Aku tak layan. Aishh aku tak tenanglah. Nak kemas pun tak tenang tau.
Aku perlukan sesuatu untuk aku kembali cergas seperti iklan milo.
"Yoongi, kau sayang aku tak?"
"kau nak apa?"
"hehehe, nak air Starbucks"
"aku cuti kot hari ni takkan nak kena pergi sana lagi"
"ala pergilah Starbucks area lain"
"amboi sedap je order an"
"hehehe"
Yoongi buat muka lepastu dia keluar bilik.Uyehh, dapat air free uyehh.
YOU ARE READING
CRUSH haku hensem || KTH [Completed✔️]
Fanfiction+Bila kau ada crush pada budak sebaya kau tapi dia masih bersekolah (form 6) dan kau pula merupakan seorang guru. Guru tadika yang chumel... Pfftt.. ⚠️ amaran keras ⚠️ - cerita tak sempurna ni ada byk masalah seperti :- • grammar bm yang kelaut...