100

2K 182 74
                                    

WEH DAH SATOS CEP BAPAK AHHHSHSHS

————

Tuk! Tuk! Tuk!

"adik! ni—ya Allah budak ni, dengan bertelekungnya tidur atas lantai, oi! bangun!"

Mama pukul bahu aku. Aduii apa ni kacau orang nak tidur, tengah mimpi berbulan madu ni. Aku celik mata.

"makkk!!! godzilla!!"

Kus semangat! Terkejut aku. Kenapa mama nampak besar and tinggi sangat ni? Eh? Aku baring kat mana ni? Lantai?

Aku tengok sekeliling. Aku pakai telekung..ohh, lepas subuh tadi tengah berzikir (#riak) boleh tertidur engkau, terus baringlah apalagi en tapi ni, sejadah pun aku tak tahu mana aku campak. Oh ni bawah katil.

"bangunlah! matahari dah terpacak atas kepala dah. Heishh dah jadi isteri orang pun tak berubah lagi."

Mama membebel sambil berjalan keluar bilik. Aku duduk bersila dan masih bertelekung. Adui gatal kepala.

"mandilah"

Aku cuma angguk nak tak nak je. Masih nak tidur ni. Aku panjat katil. Ahh sedapnyaaaaa! Kejaplah, sambung 5 minit hewhewhew.

🎶🎵🎶

"dik tolong ni buangkan kat depan"

Mama hulur plastik sampah. Aku pun macam EWWW asal aku pula yang kena buang sampah? Saja nak jadi hanat kejap.

"eww tak naklah, mamalah buang"

Mama punya jenggil mata kat aku haa macam nak keluarkan jutsu rasengan.

"eh eh eh, tak payah nak gegeli eh. Amik ni pegi buang"

Mama hulur lagi.

"eeee tak nakkk"

Dan aku makin gedikkan diri.

"oi, bakal anak durhaka, pergi buang ni cepat. Ingat anak raja ke hak alamakk"

Bapak ah 'bakal anak durhaka' eh, sebelum aku official jadi anak durhaka baik aku buang cepat. Alahai mama ni, orang saja je buat perangai hanat di tengah hari ni. Saja nak berhibur hewhewhew.

"ye ye alah, orang saja je nak ceriakan suasana tengah hari ni aa gittuw"

"ceriakan tengkorang hang"

Aku dijeling sebelum Mama sambung bersihkan dapur. Alaa mama ni, piyed ke apa? Memarah pula. Kita gurau je ish.

Ting!

Hubby 💜🦒 :
I'll be there in 5 minutes 😉

Heol

Dia dah nak sampai tapi aku belum siap hshshjsjjsjshshshhsgshsj habislahh!

Sepantas boboiboy aku berlari keluar, opss tudung sarung jangan lupa oi.

"ishh dah lambat dah lambat dah lambat"

Aku buka pintu pagar dan tong sampah dituju. Aduhh nak buka penutup ni pun susah. Haa boleh buka pun, masuk kau sampah dalam ni hiyaakkkk!

CRUSH haku hensem || KTH  [Completed✔️]Where stories live. Discover now