x

1.8K 179 41
                                    

Kristi i fliste gruas se moshuar ulur krah tyre, perzemersisht e me ate buzeqeshjen e tij te embel kish fituar plotesisht zemren e saj.

'Kemi pervjetorin e lidhjes tone' i tha asaj e Megli u kthye per ta pare e habitur. 'Apo jo zemer?' iu drejtua Meglit e ajo e hutuar sic ishte s'diti si te pergjigjej.

'Eshte e turpshme' e justifikoi tek zonja e moshuar qe I shikonte te dy tere dashuri.

'Me kujtoni Gustavin tim. Edhe ne u njohem kur ishim fare te rinj. Ishte dashuri me shikim te pare' nisi te tregonte ajo.

'E jona jo. Ne fillim desh me theu kemben e pastaj me akuzoi qe isha nje qaraman. Gje e mire qe krejt rastesisht u takuam serisht ne Berlin. S'e kam hequr dot nga mendja qe ate nate'

'Duket dashuri e vertete' komentoi zonja.

'Eshte. E dua mbi gjithcka' fliste serioz Kristi, e Megli do ta kish besuar nese s'do kish ditur qe ai tallej dhe e bente aq mjeshterisht.

'Dhe nje sekret.' Vazhdoi ti fliste zonjes, kete here me zerin e ulet thuajse nje peshperime. 'Do ti propozoj sonte, por ajo ende nuk e di'

'A s'eshte kjo kaq romantike?' komentoi zonja e po ne te njejten kohe Megli ngriti vetullen e saj e shtoi

'Dhe a nuk supozohet te jete surprise?'

'Do surprizohesh gjithsesi zemer'

Fluturimi I shkurter kaloi edhe me shpejte fale historive te sajuara te Kristit qe pershendeti zonjen vetem tek terhiqte Meglin drejt daljes, me doren e nderlidhur qe refuzonte te leshonte.

Lane cantat e vogla ne dhomat e hotelit diku ne periferi te qytetit, ku do kalonim vetem ate nate sepse fluturimet e kthimit kishin qene te prenotuara e bileta me e afert ishte ajo e te nesermes pasdite.
'Shofim Mynihyn me ate rast' e kishte qetesuar Kristi. Nje qytet I ri per te por nje ne te cilin ai kish qene qindra here.
'Do jem guida jote personale' ish veteofruar, ndonese ajo cka dinte mesemiri ne ate qytet ishin fushat e futbollit te shperndara ngado.

Ishte tek ecnin ne qendren mahnitese te qytetit, nen hijen e katedrales hijerende, mes tifozeve qe kishin nisur festimet ndonese ishte ende heret, qe ndjeu telefonin ti dridhej ne xhepin e xhaketes se mbante veshur. Ndaloi dhe thuajse I pushoi zemra kur lexoi 'Babi' ne ekran.

'C'ke?' e pyeti Kristi qe lexoi mbi te njejten gje mbi supet e saj 'Pergjigju' e shtyu.

'Cfare ti them?'

'Thuaji edhe qe jemi ketu xhanem. Por pergjigju. Ji e qete' vendosi duart e tij ne supet e saj, e I la te rreshkitnin drejt qafes se holle te Meglit per ta prekur aq butesisht, sikur te kish frike se ajo thyhej ne krahet e tij. E me pas, iu afrua e njerin prej kraheve e lidhu rreth mesit te saj, tek qendronte nga pas dhe e ndjente te dridhej perpara se te peshperiste nje 'Alo' te mbytyr. Mbylli syte, sepse deshte te ndjente trupin e saj prane vetes, aromen aq te mire e dehese te flokeve te Meglit. Do jepte cdo gje per ta patur te tijen. Do blinte boten per te, per ta shitur serisht nese ajo ia kerkonte.

E degjoi tek fliste, ndjente vibrimet e zerit te saj. Ndjente gjithcka. Ndihej I plotesuar.

'Alo, ba?'peshperiti e trembur tek mbeshtetej ne krahet e Kristit, shume e dobet per te mbajtur veten.

'Si je te keqen babi?' i fliste ai nga ana tjeter e ajo ndjente tere peshen e fajit mbi vete, shtypej nen te.

'Mire, ja.'

'Mora se me ka marre malli'

'Edhe mua, shume' ish e vertete. Ata I mungonin pafund.

'Vazhdo zemer. Te puth' e me vetem aq, ai perfundoi ate telefonate. Megli u mbush me fryme – kishin mjaftuar pak sekonda per te vrare ate entuziasmin qe kish ndjere deri pak me pare.

Tenebris (shqip)Where stories live. Discover now