'Elia, nje pyetje qe jam e sigurte e kane te tere ato qe kane lexuar librin tend me te ri.' Nisi te lexonte gazetarja ne ate skenarin qe mbante perpara vetes 'Historia,qe besoj te tere biem dakort qe ish rrenqethese, eshte e bazuar ne nje histori te vertete? Ne mos gaboj libri yt i pare, Fractus, ish e bazuar ne nje te tille'
S'kish pse te mendohej. Menjehere afroi mikrofonin prane buzeve per t'ju pergjigjur
'Jo, kjo histori jo.'
'Besoj ndihemi te tere pak te cliruar qe s'ka nje Megli dhe Kristi' qeshi gazetarja, e sebashku me te, publiku i paket ne studio i atij emisioni pasditeje duartrokiti, sic i mesoi nje teknik i salles te benin.
'Gjej vend te te nderpres. Arsyeja pse shkruajta kete histori eshte sepse ngjarje te tilla jane te shpeshta. Degjojme gjithandej per trauma te tilla qe ndikojne aq thellesisht ne jeten e dikujt, ne dhunen psikologjike qofte ajo edhe jo e drejteperdrejte. E besoj se shume femra e meshkuj mund te personifikohen me se miri me Meglin dhe Kristin'
Nje mesazh, me ate histori kish dashur te percillte nje mesazh force e besimi e mendonte qe disi ia kish dale. Jo, s'ish e gabuar, aspak e gabuar qe here pas here njerezit te zgjidhnin veten. Fundet e lumtura nuk ishin gjithnje ne dy.'Gjithnje rrezellitese. Te falenderoj shume qe ishe me ne ne studio sot.' I buzeqeshi Elias perpara se me fytyren serioze te shihte kameren per te thene tere elokuence.
'Zonja dhe zoterinj. Ju falenderoj per vemendjen dhe qe zgjodhet ekranin tone edhe per nje tjeter pasdite. Ju kujtoj edhe njehere qe libri me i ri i Elias, 'Tenebris' mund te gjendet ne panairin e librit si dhe ne tere librarite prane jush. Mos e humbisni'
See what I did there? :D :D
E kapet? :P Besoj se ato qe kane lexuar Fractusin, po. Elia Fractusit qe ishte shkrimtare kish shkruar kete histori per te percjelle nje mesazh :PSo yeah, I call that a plot twist xP Si iu duk juve? xP
YOU ARE READING
Tenebris (shqip)
General FictionSepse mjafton nje cast per te shkerrmoqur nje dashuri...