Kjo pjesa ka pak fjalor te piset! Sorry about that 😜
'Cohu' ndjeu Etanin te hynte ne shtepine e rremujshme, ne te cilen ekzistonte I mbyllur prej ditesh. Zgjohej e pergjumej aty, duke perqafuar trikon e leshte te Meglit qe ende ruante aromen e parfumit te saj.
'Krist' ndjeu duart e tij qe e shkundnin, ngulmuese per vemendjen e tij. Kishin kaluar dite, 2 ne mos 3 te tilla qe prej ikjes se Meglit e asgje s'mbushte zbrazetine e lene prej saj.
'Ca mutin do' iu hakerrye Etanit qe prej harbutesise se Kristit nuk stepej, por vazhdonte kembengulte me te tijen.
'Te te ftilloj ty koqen' iu pergjigj, kete here duke u leshuar ne divanin e madh krah Kristit. Rrotullonte telefonin e tij nder duar e qe e dukshme qe Kristit deshte ti thoshte dicka.
'Jam mire'
'Lesh' nervozohej kur tjetri mundohej te hiqej sikur gjithcka shkonte fjolle, sic s'I pelqente te shihte mavijosjen ne fytyren e tij, lene aty prej grushteve te vete atij.
'Me can trapin ca si shume'
'Fola me Meglin' shpalli me ne fund Etani, qe me tjetren ish munduar te lidhej prej ditesh, per tu ridrejtuar ne posten elektronike te saj qe I kerkonte te linte ndonje mesazh qe prej Meglit sdo te degjohej kurre.
'Edhe' beri shperfillesin Kristi, ndonese permendja e emrit te saj kish fituar vemendjen e tij.
'Edhe nje mut qe te ardhte pas koke'
'S'me plas fole a sfole me te' genjeu, e Etani me rrenat e tjetrit ish mesuar, aq sa nuk I komentonte me. Kish mesuar te lexonte edhe kersherine e dashurine e fshehur pas tyre.
'Me kerkoi ta ndihmoja per te gjetur nje shtepi ne Berlin' ndau me Kristin e priti qe ai disi te komentonte,por tjetri s'tha asgje.
'Ndoshta kthehet per pak dite. Me punen keshtu sikur e kish rregulluar'
Kristi vec pohoi. Deshte ta pyeste ne kishin folur rreth tij, por nuk e beri. Qe me mire keshtu I kujtonte vetes e mundohej qe vertete te mesonte te ndihej 'mire' me kete dreq zbrazeti.
'Te permenda dhe ty'
'Sduhet ta beje' u hodh kete here, gati per nje tjeter kacafytje me mikun e tij me te mire.
'Qetesohu. As qe deshte tja dinte.' U mundua te provokonte nje reagim, por prej Kristit serisht asgje.
'Boll fute hundet ne gjera qe ste takojne' iu hakerrye Kristi.
'Dhe cfare te bej? Te te shoh se si i fut shkelmin gjithckaje se je nje k*r egoist? Se si lendon Meglin dhe...'
'Meqe te plaska kaq shume per te, shko kape per veten. Ja shansi jot' u ngrys. Ish xheloz per hic gje, sic ish edhe I lenduar, I nervozuar e mbi te tjera – I penduar.
'Po bej sikur as nuk e degjova kte trapllik qe the' shkundi koken Etani, serisht I zhgenjyer.
'Bej ca te te doje bytha. S'me plas shume sec ben ti, sec ben ajo. Eshte me mire keshtu'
'Me mire? E ke pare se si je katandisur? Ke pare se ne cmut haleje po jeton?'
'Eshte jeta ime'
'Qe po e dhjet me gomarllekun tend' vazhdoi serisht.
'S'dua qe ajo te kthehet ketu. Nuk e dua' genjeu, por Etani rrenat ia nuhaste qe larg, e i shperfillte lehtesisht.
'Atehere flakja rrobat e boll perqafove ate trikon e Meglit si palaco' ia terhoqi per ta flakur ne nje ane tjeter te dhomes se ndjenjes.
'C'mutin do te degjosh? Ma thuaj te ta them qe ta qepesh at goje'
YOU ARE READING
Tenebris (shqip)
General FictionSepse mjafton nje cast per te shkerrmoqur nje dashuri...