Глава 1

181 5 2
                                    

Да обиколиш половината свят за своите 16 години трябва да е рекорд. Постоянно съм бягал някъде с хора, които дори не познавам много добре. Постоянно се налага да бягам от хората, които се опитват да ме хванат и използват. Не обичам да бъда използван. Най много мразя когато хората го правят.
Затова още ор малък съм научен от всички, с които съм бил когато порасна и остана сам да не се доверявам на никой.
И сега съм сам. Макар да съм само на 16 години съм обиколил почти целия свят. Бил съм в Аржентина, Бразилия, Канада, Англия, Белгия, Германия, Гърция, Дания, Исландия, Испания, Италия, Полша, Русия, Турция, Китай, Япония, Тайланд и още няколко, на които не помня имената. Да... Това са срашно много езици, но запомням бързо.... много бързо.
По принцип съм роден Канада, но още от малък обикалям света криейки се и честно ми омръзна. Не съм човек, който бяга от проблемите, но винаги са ми казвали, че е по добре да бягам. А аз тъпия ги слушах...
Но както и да е. Важното, е че сега най сетне се връщам в Америка. Бях си избрал някакво малко градче в Калифорния, Америка. А... Казваше се Стоун Хилс. Надявам се поне на едно нещо там... спокойствие. Само това искам. Толкова ли много искам?
Самолета тъкмо кацваше в Стоун Хилс, а аз гледах през прозореца. Когато слязох от самолета си хванах едно такси до центъра. Там имах апартамент под наем, но нямаше аз да го плащам. Някакви приятели на родителите ми ще се грижат за това да получавам пари и да мога да се издържам.
Факт - никога не съм виждал родителите ми. Не ги познавам. Никога не съм имал възможността да попитам за тях. Ако повдигна темата или започват да ми крещят или я сменят. Накрая се отказах.
Та... Беше... 23:20 и ако искам по някакъв начин да стана утре за първия учебен ден трябва да си легна.
Апартамента беше обзаведен с много хубави мебели, и който го е правил има гледната точка на тийнейджър. Без да си разопаковам багажа направо си легнах. Бях като пребит и заспах много бързо.

Харесва ли ви първата глава от третата ми книга от поредицата? Надявам се де...
В следващата ще разберете името и на главния герой. Просто в първата глава не исках да има диалог и затова.
Дано ви е харесало...
Чао.
😜😜😜

Danger life (Book 3)Where stories live. Discover now