Глава 11

61 3 0
                                    

Вървяхме през гората, а Шей ни водеше. Беше пълна тишина, но беше някак си приятна.

"Напрегнат си." каза Шей. "Защо?"

"Не съм." казах.

"Напротив, Джейсън, наследила съм силата на баща ми да усещам емоцийте на хората. Усещам у теб напрежение."

"Може би е заради това, че ни отвлякоха, избягахме за да ни хванат отново и да ни вкючат в Игрите. Защо да съм напрегнат?" попитах със сърказъм.

"Знам как ще спечелим Игрите, но..." спря се.

"Но?" попитах поглеждайки я. "Какво има?"

"Баща ми, ми разказваше, че Савана е помагала на Валентина да намери баща ми. След като той случайно намерил лабораторията на Каел Хейл, Савана го хванала и с Валентина са го убивали бавно. За щастие е успял да избяга. Но това, което не разбирам е... Защо Савана ще възобновява Игрите? И кой й помага в това?

"Може да е въобновила Игрите за да си отмъсти на баща ти, но нямам и наидея кой може да й помага."

"Който и да е... Трябва да спечелим игрите и да убием и нея и него."

"Повярвай ми." погледнах я отново. "Няма да се колебая да го направя."

Гледна точка на Крис:

Чаках Дерек, Тео и Итън да се върнат. Нямаме никакви новини за Шей и Джейсън. Никой не ги е виждал и не знае къде са. Убива ме това, че не мога да направя нищо за да я спася.

"Крис, добре ли си?" попита ме Али.

"Не. Как да съм добре когато Шей я няма и нямаме никаква следа от нея?"

"Спокойно. Дерек, Тео и Итън ще ги намерят. Тео е професионалист в търсенето и намирането. Сигурна съм, че ще я намери."

"Дано си права."

"Крис, ти още не си разбрал." застана срещу мен. "Аз винаги съм права."

"Да, да, да." каза като извъртях очи. "Моята жена винаги е права." усмихнах и се слагайки ръце на кръста й. "Знаеш ли какво още е тя?"

"Какво?"

Придърпах я още към мен. "Много, много красива." целунах я нежно по устните.

"О, това си го знам."

Усмихнах й се и тя ми отвърна

"Имаме добра и лоша новина." каза Тео влизайки с Дерек и Итън, което ме накара да се отдръпна рязко от Али. "Коя искате да чуете първо?"

"Трябва ми една добра новина." каза Али.

"Намерихме Шей и Джейсън." каза Дерек.

"А лошата каква е?" попитах.

"Някой е възобновил Игрите." каза Тео.

"И е влкючил Шей и Джейсън."

"Какво?!" почти извиках. "Кой?!"

"Не знаем, но ако го намерим ще го накараме да спрем Игрите."

"Намерете го. Който и да е той... Ще го убия. И не е само заради Шей. Никой тийнейджър не трябва да участва в Игрите."

"Крис е прав." каза Итън. "Много деца са умрели опитвайки се да спечелят Игрите и е крайно време това да спре."

Danger life (Book 3)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora