Намирах се в някаква стая... Този път беше светло... Но не беше стая... Беше килия. Изправих се от земята. Отидох до решетките, но в момента, в който се хванах за тях през тях мина ток пускайки го по цялото ми тяло. Рязко ги пуснах отстъпвайки назад и падайки на колене. Чух зловещ женски смях. Запопнах да се оглеждам.
Пред вратата застана жена... Не знаех коя е, но определено знаех, че съм в опасност.
"Мислих си, че си по умен, Джейсън." каза с надсмешка. "Явно всичко, което говорят за теб са само празни приказки, нали? Казват, че защитаваш тези, за които те е грижа, нали? Защо тогва не защити момичето си? Защо я остави да умре?" не знаех за какво говори или защо ми го говори. "Обеща ѝ, че ще я пазиш... Обеща на всички... Защо не спази обещанието си? А? Сега тя е мъртва, а вината е изцяло твоя, Джейсън. Шейлийн е мъртва заради теб!" извика. "Ти си виновен!"Събудих се рязко изправяйки се. Дишах тежко. Думите на жената от съня ми се въртяха в глата ми и не излизаха от там.
'Шейлийн е мъртва заради теб!'
'Ти си виновен!'"Джейсън?" обърнах се рязко виждайки Шей. "Добре ли си?"
"Да, да. Добре съм. Кошмар."
"Мисля, че кошмарите ти стават все по ужасни... Така ли е?"
"Да."
"Трябва да разберем защо става така."
"Добре съм, принцесо, няма ми нищо."
"Сигурен ли си?"
"Да, да, добре съм."
Погледнах напред. Отново думите се крещяха в главата ми.
'Шейлийн е мъртва заради теб!'
'Ти си виновен!'~ По късно през деня ~
Най накрая излязохме от Драконската зона. Сега навлязохме в Магическата. Не знам какво може да ни нападне. Наистина, тук може да се очаква всичко.
Стигнахме пропаст."Кой е навит да се катери?" попита Шей гледайки надолу.
"Трябва да има мост." каза Шей.
"И къде го виждаш този мост?" изракомаха Денис.
"Там." каза Бри.
YOU ARE READING
Danger life (Book 3)
FantasyЕто я и третата книга. За тези, които не са чели първите две, казват се "The game of the death" и "Traces". Съветвам ви първо да прочетете тях. "Не вярвай на никого" Това са ми го повтаряли многократно. Живял съм с това нещо и точно това ме е спасяв...