51

14 2 0
                                    

Żagle postawione, kapitan zdążył objaśnić nam co nieco o żeglowaniu i z papieroskiem przyglądał się naszemu ślamazarnemu „płynięciu".

-Nudzi mi się.-powiedział Hobi.

-Mam pomysł.-odparłam i pociągnęłam go za sobą na dziób.

-Hej, ja też chce!-zawołał Suga i już po chwili był przy nas.

-Robimy scenę z Tytanika.-oznajmiłam i stanęłam na krawędzi dziobu.

-Ale ty wiesz, że jest nas 3?-zapytał Hobi.

Burza mózgów, musimy znaleźć rozwiązanie, które o dziwo przyszło i to w najmniej oczekiwanym momencie.

I tak właśnie skończyliśmy. Ja trzymana na rękach Sugi, którego Hoseok trzymał w talii. Poker face był prze idealny. Tak świetny, że inni na nasz widok śmiali się tak głośno, że byliśmy w stanie to usłyszeć. Niestety, nasze plany musiały zostać pokrzyżowane.

-Tej, Janek, weź mocno obróć łódź, zobaczymy czy nasi aktorzy to wytrzymają.-powiedział kapitan, a po chwili cała nasza trójka wylądowała w wodzie.

-Kurwa, jak zimno!-krzyknął Yoongi, nadal nie puszczając mnie z rąk.

-Ja się topię!-wrzasnął J-Hope i przyssał się jak pijawka do naszej dwójki.

Walka o życie, wersja hard, tak bardzo hard, że zapomnieliśmy, że nadal mamy grunt pod nogami, cała ta panika i szok odebrała nam zdolność zdrowego myślenia, ale całe szczęście udało nam się wrócić na pokład.

Szkoła braku życia | GOT7 i BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz