102

13 1 0
                                    

- Jednak idzie tobie lepiej niż myślałem - otarł pot z czoła. - I tak jesteś beznadzieja. Słabo się kiwasz.

- Mamy remis a ty mówisz że jestem beznadziejna - parsknęłam i oparłam ręce na kolanach głośno dysząc. - Ostatnia akcja. Za pięć minut zaczynamy lekcje - dodałam biegnąc w stronę kosza.

Zaczęłam kozłować a chłopak podbiegł do mnie od tyłu i wybił mi piłkę z ręki. Pobiegł w przeciwną stronę a ja za nim. Wyskoczył rzucając do kosza a ja podskoczyłam próbując wybić mu piłkę. Chłopak trafił a ja spadłam na ziemie. Poczułam piekący ból w kolanie.

- Następnym razem wygram - rzuciłam zaciskając zęby i próbując wstać.

- Nie leż na tej ziemi ty ... Jak ty właściwie masz na imię? I tak przegrałaś. Żałosna jesteś.

- Paulina. Mam na imię Paulina - rzuciłam oschle dalej próbując wstać.

- Już pamiętam. Co ty nawet z podłogi nie umiesz się podnieść? Ehh pomogę tobie - powiedział wyciągając rękę w moją stronę a ja złapałam za nią. Stanęłam na nogi i syknęłam z bólu.

- Chyba coś sobie zrobiłam w nogę - powiedziałam zagryzając zęby. Chłopak podtrzymał mnie żebym nie upadła. - Mógłbyś mnie zanieść do pielęgniarki? - zapytałam robiąc maślane oczy a chłopak spojrzał na mnie jak na idiotkę.

- Nie ma takiej ... No dobra niech ci będzie - burknął biorąc mnie na barana.

Jak wygladała ta podróż? Suga cały czas marudził jaka to koścista nie jestem i jak to mógłby teraz smacznie spać. Ja za każde takie słowo dawałam m kuksańca w dupę a on mówił jak to mi nie odda jak wrócę do zdrowia. Wszedł ze mną do pielęgniarki odstawiając mnie na ziemie i rozłożył się na krześle.

- A ty nie idziesz na lekcje ? Przecież ciebie wkurwiam - parsknęłam a chłopak znowu spojrzał na mnie tym sowim charakterystycznym spojrzeniem które wyrażało więcej niż tysiąc słów.

- Mam argument żeby nie iść na lekcje - prychnął - poza tym jesteś bardziej znośna niż ten mały karzeł.

- Uznam to za komplement - uśmiechnęłam się przyjacielsko a Yoongi wbił wzrok z podłogę kiedy do pomieszczenia weszła pielęgniarka. Fajne rozpoczęcie dnia :")

Szkoła braku życia | GOT7 i BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz