054

931 122 40
                                    

Понеделник.

Училище.

Вече нямах извинения да отсъствам. Някак си щях да си наваксам материала от последната седмица, но не ми пукаше особено за това.

Времето беше мрачно и влажно, направо студено.

Може би щеше да е хубаво да бях облякъл нещо по-дебело от коженото яке.

Вървях към сградата с унило настроение и полу-буден ум.

Исках единствено да си седя в леглото на топло, да зяпам тъпи клипчета на телефона си и да не излизам никъде.

Да, аз съм антисоциален, но какво лошо има в това? 

Изкарах първите два часа едва-едва, но за третия вече започнах да се събуждам. Бях отпуснал глава на чина си, чакайки да започне поредния скучен час. През повече време ровичках в телефона си.

Денят мина доста бавно и когато последния час свърши, се чудя как не започнах да подскачам от радост.

Както обикновено останах последен в стаята нарочно, за да събера нещата си спокойно. Погледнах през прозореца и видях, че беше почнало да вали.

Слязох по стълбите и се насочих към изхода, когато се блъснах в някой без да искам.

- Съжалявам - смутолевих.

Момчето, което ударих, се обърна с лице към мен.

- Я виж ти. - чух познат глас.

Джехьон.

- Върнал си се на училище, Накамото? - попита той почти иронично.

Не се сетих за нещо остроумно, с което да отвърна. Вместо това реших да си продължа по пътя, но той явно не беше на моето мнение.

Джехьон ме последва и ме хвана за лакътя, обръщайки ме към себе си.

- Чакай, чакай. - засмя се той. - Къде тръгна?

- Прибирам се. - отговорих тихо.

- И няма да ми обърнеш никакво внимание? - нацупи се престорено той.

- Пусни ме. - опитах да дръпна ръката си.

- Ами ако не искам? Както виждам, твоето приятелче го няма сега, за да те защити. - ухили се подигравателно Дже.

Трепнах при споменаването на Тейонг. Защо изобщо трябваше да го намесва?! 

××××××
Юта вече ми е рекър, благодарение на IRlyLuvU :")
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

×××××× Юта вече ми е рекър, благодарение на IRlyLuvU :") 🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Интернет приятелWhere stories live. Discover now