108

735 86 4
                                    

- Джехьон, чакай! - изкрещях, докато тичах след него.

Часовете бяха свършили преди малко, затова трябваше да говоря с него. Не ми се струваше редно да го питам нещо толкова лично пред съучениците ни. Някой можеше да чуе, след това да тръгнат слухове... Общо взето пълна каша.

Джехьон спря и ме изчака да го настигна, щом чу, че го викам.

- Какво има? - попита той, повдигайки вежда.

Опитах да си поема дъх, но ми беше трудно. Господи, трябваше да тичам повече.

- Аз... Такова... 

- Дишай - каза Дже и се ухили.

Щом нормалният ми ритъм на дишане се върна, намерих сили да говоря.

- Искам да поговорим.

- Тук ли? - той се огледа.

- Да, тук - заявих твърдо.

- Добре, нека говорим.

- Виж, Дже, защо просто не ми кажеш какво се случи онази нощ? Не си спомням нищо, а ако не разбера, ще се побъркам.

Той се взира в мен известно време. След това въздъхна, погледа надолу към обувките си и отново вдигна очи към мен.

- Казах ти, че ако не помниш, си е твой проблем - той се обърна и понечи да си тръгне, но го спрях, хващайки го за лакътя.

- Това не е отговор. Просто ми кажи.

- Значи само така мога да получа вниманието ти - кимна замислено Джехьон. - Защото определено до сега не си ми отделял толкова време доброволно.

- Джехьон...

- Щом е така, тогава не искам да ти казвам - той се усмихна и освободи ръката си от моята.

Не знаех какво повече да кажа.

×××××××××

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Интернет приятелWhere stories live. Discover now