Сутринта станахме рано и излязохме. Те беше по-нетърпелив и от мен.
Искаше да ми покаже града, да ме заведе на любимите си места, да ядем от любимата му храна. А аз нямах нищо против да се потопя в неговия свят.
Радвах се, че за сега всичко беше наред.
Бяхме спрели за малко в едно кафене, за да си починем. Времето бе студено, а улиците - кишави, затова беше трудно да се върви.
- Е, къде ще отидем сега? - попитах, отпивайки от чашата си.
- Времето ни ограничава супер много - оплака се Тейонг. - Между другото, изцапал си се - той посочи с пръст към лицето ми.
- Къде? - опипах кожата около устата си.
Той се намръщи, сякаш недоволен, че не намирам изцапаното.
- Тук.
Тейонг се изправи и се пресегна през кръглата масичка, доближавайки лице до моето. Веднага се изчервих, защото знаех, че хората ни гледат.
- Не се тревожи за другите - каза Те.
- Какво?
- Гледай само мен - той се усмихна.
Чувствах се толкова неудобно в момента. Стисках чашата си толкова силно, че имах усещането, че ще я счупя.
След това Тейонг ме целуна. Изглежда изобщо не му пукаше за хората в кафенето.
Мина леко с език по горната ми устна, а след това го пъхна в устата ми, докато аз се опитвах да се въздържам по някакъв начин.
Продължи да движи устни върху моите, докато главата ми не се замая. След това се отръпна и си седна на мястото, отпивайки от кафето си доволен.
Чудех се в коя снежна преспа да се заровя сега.
- Нужно ли беше да го правиш? - измърморих, щом излязохме от кафенето. - Умирам от срам.
- Срам те е от мен? - повдигна вежда Тейонг.
- Не, но...
- Защо да не го правя? - той вдигна бързо ръце, хващайки шала ми. Придърпа ме към себе си и отново ме целуна.
Този път се възпротивих и се отдръпнах бързо, а лицето ми пламна веднага.
- Сладурче! - възкликна той ухилен до ушите.
- Престани! - изкрещях му, закривайки лицето си с ръце.
Тейонг мина зад мен и ме прегърна в гръб, отпускайки цялата си тежест върху мен.
YOU ARE READING
Интернет приятел
Short StoryНе искам да съм ти само интернет приятел... #1 in short story ~ 27.12.17. #1 in short story ~ 01.03.18. #1 in short story ~ 24.03.18.