141

953 93 15
                                    

Тейонг бе свалил бързо боксерките ми и доближи устни до ухото ми.

- Искам да те чукам, докато не припаднеш, окей? - каза той предизвикателно.

- Не знаех, че си толкова брутален - подразних го леко.

- Много неща не знаеш - усмихна се той и прокара ръка надолу по тялото ми.

Обхвана члена ми с ръка, при което простенах силно. Започна да я движи по дължината ми ужасно бавно. Искаше да си играем, така ли...

- Т-те... - изстенах името му. Знаех, че това ще му хареса.

Тейонг зарови лице във врата ми, докато продължаваше да ми доставя удоволствие там долу. Задвижи ръката си по-бързо. Толкова бързо, че щях да свърша само от това.

- Мамка му... - изругах, все още стискайки чаршафа.

- Толкова лесно се поддаваш - Те поклати глава.

С целувки слезе надолу по гърдите ми и без предупреждение вкара члена ми в устата си.

Изкрещях силно. Очите ми започнаха да сълзят. Толкова беше хубаво това чувство, че направо се побърквах...

Тейонг започна да движи главата си нагоре-надолу, а аз се чудех как да остана на мястото си без да мърдам.

Стенех тихичко, докато той продължаваше да ме измъчва по този сладък начин. С всяка изминала секунда се възбуждах все повече.

Но изведнъж Те спря. Изправи глава и докато го гледах облиза устните си като котка.

След това всичко ми беше като в мъгла. Насладата напълно замъгли ума ми и не знаех къде се намирам.

Единствено видях как Тейонг свали и своите боксерки, а след това се надвеси над мен.

Влезе в мен, без да ме подготви. Да си призная, харесваше ми да е толкова груб. Не знам защо, но наистина ми харесваше. Не исках да е внимателен или нежен, исках просто да ме накара да мисля само и единствено за него. За този момент сега. Да ме подлуди.

- Добре ли си? - попита той и погали лицето ми.

- Да - кимнах.

- Юта? - обади се той и направи първия тласък.

- М? - затворих очи, прехапвайки долната си устна.

- Толкова лудо съм влюбен в теб, че направо ще откача - прошепна той и се задвижи по-бързо.

Пъшках и стенех колкото мога по-силно. Вдигнах ръце и хванах рамката на леглото, понеже имах чувството, че ще падна.

Тейонг ме залашка в бърз ритъм. Изправи гръб и сложи ръце на таза ми, продължавайки да се забива силно в мен. Члена му ме изпълваше по толкова шибано добър начин...

Увих крака около кръста му, когато той се наведе. Подпря се с ръце на леглото и бързината на тласъците му ставаше все по-голяма.

Отворих очи. Исках да го виждам. Краищата на косата му бяха мокри от пот, лицето му беше толкова красиво, докато ме чукаше така зверски...

Хвана члена ми с едната си ръка и я задвижи по него в ритъма на тласъците си.

Главата ми напълно се замая. Сложих ръце на гърба му и го притеглих към себе си, целувайки го страстно. Вкарах език в устата му, а той простена наистина секси...

Захапах леко езика му и той като отмъщение се заби до край в мен. Спря за секунда, за да си поеме дъх. Дишаше толкова тежко, аз също. Но изобщо не ми пукаше, че се измарям. Нямаше да позволя да приключим толкова бързо.

- Все още не съм припаднал - напомних му задъхан.

- Значи трябва да се постарая повече - той се усмихна накриво.

Излезе от мен, а след това влезе рязко. До края.

Изстенах силно и продължих да пъшкам, а той започна нова доза тласъци.

Харесваше ми, мамка му.

Разтапях се в ръцете му.

Накрая не можах да издържа и свърших, но той не спря да се движи, поддържайки оргазма ми. Пред очите ми избиха черни петна, а стомаха ми се бе свил на топка. 

Осъзнах, че съм забил нокти в гърба му. Те отметна глава назад и отново влезе рязко. Изстена името ми и ме погледна. В очите му имаше такава жажда, страст, похот... Мамка му...

×××××××

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Интернет приятелWhere stories live. Discover now