143

1K 98 15
                                    

- К-как така не си приключил? - заекнах. Вече бях достатъчно изтощен, какво още мислеше да прави...

- Много си сладък - усмихна се той. - Предполагам, че не ти е удобно така и се чувстваш мръсен - поде той, - затова мисля да те почистя.

Какво?

Хвана китката ми и ме завлече към банята. Едва ходех, краката ми сякаш бяха от кашкавал.

- Просто се отпусни - каза Тейонг и затвори вратата на банята.

Колко по-отпуснат можех да бъда?

Тейонг пусна душа и се почувствах наистина добре, когато водата се срещна с превъзбудената ми кожа.

Подпрях гръб на плочките, за да си отдъхна за миг, но той явно нямаше такова намерение. Приближи се до мен и ме залепи към тялото си, а аз простенах, когато члена ми се докосна до неговия.

Целуна ме страстно и дълбоко, изпивайки и малкото ми останал въздух.

Хвана краката ми и ме принуди да скоча, увивайки ги около кръста му.

- Съжалявам, но наистина имам намерението да те чукам, докато не припаднеш - каза той тихо. Гласът му бе толкова дрезгав, дълбок, възбуждащ... Бях на ръба на силите си.

- Нямам нищо против - усмихнах му се.

Те ме хвана с едната си ръка, а с другата намести члена си на входа ми. Водата течеше върху нас, а аз наистина щях да припадна.

Тейонг вкара члена си рязко. Затаих дъх. Може би ако не беше толкова огромен, нямаше да ми е трудно да го поема, но...

- Толкова си тесен, Юта... Имам чувството, че колкото и да те чукам, винаги ще си останеш толкова тесен - изръмжа той и се задвижи.

- Това значи ли, че ще ме чукаш всеки ден? - хванах се за раменете му, докато той се забиваше силно в мен.

- Определено би ми харесало - намигна ми той.

Пенисът му наистина беше голям. Усещах как влиза и излиза трудно, но въпреки това ме изкарваше извън нерви. Харесваше ми...

И последната ми капка енергия се стече в канала. Отпуснах се изцяло върху него, а той не спираше.

- Юта - простена той. Пъшкаше като подивял и едва дишаше.

Излезе от мен за кратко, само за да ме обърне към плочките. Приведох се, без дори да ми казва, и той отново проникна в мен.

Цялото ми същество се разтресе, когато Тейонг улучи онази точка в мен. Насладата се разля по тялото ми и ми прималя. Не знаех какво се случва.

Стенех името му и се опитвах да не се строполя. Свърших отново, когато той задвижи ръка по члена ми, дори не ми трябваше много...

Тейонг направи последен мощен тласък и също свърши.

- По-издръжлив си, отколкото мислех - засмя се той.

- А ни е само вторият път - опитах да се пошегувам.

След това краката ми не можаха да ме издържат и паднах. Както седях на плочките, Тейонг ме изкъпа, като почисти всяка една част на тялото ми.

Спря водата и се изправи, за да вземе халата, който беше закачен наблизо. Облече ми го, а той само уви една хавлия около кръста си.

- Съжалявам, но не мисля, че мога да стана - вдигнах поглед към него и се усмихнах.

- Това не е проблем - отговори той и коленичи.

Повдигна ме като булка.

- Чакай, какво правиш?! Тежък съм, пусни ме - възразих.

- Стой мирен, ако обичаш - скара ми се той.

Излязохме от банята и Тейонг ме носи на ръце до стаята си. Затвори вратата с крак и ме постави на леглото.

Чувствах се изморен, но в същото време адски щастлив.

Тейонг си облече чисти домашни дрехи, сетне облече и мен. Нищо не казах, тъй като сам не можех дори да помръдна.

Изправи ме в седнало положение и изсуши косата ми с кърпа. Същото стори и със своята. След това легна на леглото до мен и ме придърпа в прегръдките си.

- Заслужаваш почивка - каза той и ме целуна по челото.

- Мислиш ли?! - троснах му се на шега.

Той ме прегърна силно, почти задушавайки ме.

- Никога не си тръгвай, става ли? - долових тъга в тона му.

- Те?

- М?

- Аз също съм лудо влюбен в теб.

×××××

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Интернет приятелWhere stories live. Discover now