- Т-ти... Наистина ме удари. - продума Джехьон, когато дойде на себе си.
Забелязах, че устната му беше сцепена.
А смелостта ми сякаш се изпари във въздуха.
- Ти малък... - Дже скочи срещу мен и не можах да направя нищо.
Той беше по-висок и по-едър от мен, нямах никакъв шанс срещу него.
Усетих как ме удари и ме избута навън, за да сме извън сградата.
- Чакай, не исках да... - започнах, но той не ми даде да довърша.
Хвана ме за косата и удари главата ми в стената. Зави ми се свят и ми причерня пред очите.
- Джехьон... - изхлипах.
- Ще ме удряш, а?! - изкрещя той.
Не знаех какво да направя. Бях толкова слаб и даже не можех да се защитя. Защо съм толкова безполезен дори и за себе си...
Джехьон ме дръпна за косата и вдигна главата ми към лицето си.
- Мамка му, Накамото. - каза той. Лицето му беше толкова близо до моето, че усещах дъха му.
Накрая се успокои и се отдръпна. Пусна ме и тогава краката ми ме предадоха. Свлякох се на земята и притиснах главата си с ръце.
- Виж какво. - Джехьон приклекна до мен. - Оставям те сега, само защото те съжалявам прекалено много. Дори и боя си не заслужаваш.
Блъсна ме леко назад, след което се изправи и си тръгна.
И без да ми пука за хората около мен, просто се разплаках.
×××××××
🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙
YOU ARE READING
Интернет приятел
Short StoryНе искам да съм ти само интернет приятел... #1 in short story ~ 27.12.17. #1 in short story ~ 01.03.18. #1 in short story ~ 24.03.18.